سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید تخمه آفتابگردان و مصرف یک مشت از آن به دلیل اهمیت این خوراکی و داشتن مقدار فراوانی فسفر، روی، آهن، پتاسیم، فولات و ویتامین B5 برای مصرف روزانه توصیه می شود. تخمه های آفتابگردان، دارای اسیدهای چرب اشباع نشده چند باندی بوده و همانند ماهی،حاوی امگا۳ هستند و مصرف به اندازه تخمه می تواند بر روی سلامت قلب و عروق تاثیر مثبت داشته باشد.

علاوه بر این شما با مصرف تخمه می توانید ویتامین E روزانه خود را تامین کنید. میزان آهن موجود در تخمه آفتابگردان را می توان با جوانه گندم، زرده تخم مرغ و جگر مقایسه کرد.

[خرید تخمه آفتابگردان

 

تخمه آفتابگردان، میوه گل زیبای آفتابگردان است و دانه ها از داخل گل بزرگی که روی ساقه ای به ارتفاع سی سانتی متر قرار گرفته است برداشت می شوند. هر گل آفتابگردان ۲۰۰۰  عدد تخمه می دهد و به طور کلی دو نوع گل آفتابگردان داریم.

یک نوع گل آفتابگردان برای خوراکی است و همان تخمه هایی هستند که می خوریم و یک نوع دیگر از گل آفتابگردان برای کشت روغن در مزارع است. روغن آفتابگردان را از تخمه هایی که پوست آن سیاه است می گیرند. تخمه های خوراکی را نیز به روش های مختلف بو می دهند و طعم دار می کنند و می توانید به آسانی از آن استفاده کنید.

سیمیشکا  به منظور ارائه خدمات بهتر و رضایت مشتریان عزیز خود اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است. آشنایان با مقوله آجیل و خشکبار با نام نیک " مجموعه برنا " آشنا هستند و این مجموعه توانسته است به لطف صاحبان خود و تامین محصولات با کیفیت با قیمت مناسب، اعتبار فراوانی را در میان عرضه کنندگان آجیل و خشکبار در داخل کشور کسب نماید.

خرید تخمه آفتابگردان

 

انواع تخمه آفتابگردان

علاوه بر تنوع تخمه هایی که در بازار وجود دارد خود تخمه آفتابگردان نیز انواع مختلفی دارد که هریک طرفداران خاص خود را دارد. تخمه آفتابگردان به دو دسته کلی خام و بو داده تقسیم می شود و از انواع تخمه آفتابگردان می توان به آفتابگردان دور سفید، آفتابگردان ریز، آفتابگردان سنتی و آفتابگردان شمشیری اشاره کرد.

طبع تخمه آفتابگردان، گرم و خشک بوده و سرشار از آهن، ویتامین های B1 ،B6 ،E و اسید چرب امگا6 است. از قدیم و در طب سنتی برای درمان بیماری های مختلفی به مصرف مغز تخمه توصیه شده است. (برای تقویت چشم استفاده بسیار مناسب می دانستند.)

این خوراکی لذیذ به دلیل چربی و کالری بالا باعث افزایش وزن و افزایش فشار خون می شود، لذا توصیه ما به شما عزیزان این است که نهایت احتیاط را در مورد مصرف این خوراکی خوشمزه و اعتیاد آور داشته باشید.

در سال های نه چندان دور در کوچه ها و محله ها افرادی بودند که تخمه ها را داخل تخمه پز یا تخمه شورکن می ریختند و بوی  لذت بخش تخمه بو داده از دورها به مشام می رسید. اما با رونق کسب و کار اینترنتی و عدم تمایل افراد به اتلاف وقت و صرف هزینه برای خرید حضوری، این امکان فراهم شد تا افراد بتوانند به آسانی اقدام به خرید تخمه آفتابگردان به صورت آنلاین نمایند. برخی از کسب و کارهای اینترنتی به دلیل اعتمادی که در بین مشتریان خود به واسطه ارائه محصول با کیفیت ایجاد کرده اند به رونق کسب و کارهای اینترنتی افزوده اند.

در این میان سیمیشکا نیز توانسته است محبوبیت بسیاری در سطح کشور به دست آورد. جهت آشنایی بیشتر با مجموعه و کسب اطلاعات درباره محصولات و قیمت آنها می توانید علیرغم بازدید از سایت، از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

منبع : فواید تخمه آفتابگردان

  • ۹۸/۰۸/۰۵
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی