سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین فندق و سایر آجیل و خشکبار برای افرادی که تمایل به حضور در خیابان های شلوغ و ترافیک شهرهای بزرگ را ندارند و یا به دلیل مشغله های فراوان امکان مراجعه حضوری به مراکز اصلی برای خرید آجیل برایشان مقدور نیست یکی از گزینه هایی است که در سیمیشکا مورد توجه قرار گرفته است.

از این رو صاحبان این مجموعه معتبر، اقدام به راه اندازی فروشکاه اینترنتی سیمیشکا نمودند که در این فروشگاه امکان خرید انواع آجیل و خشگبار در وزن های مختلف و با قیمت و کیفیت مطلوب برای شما هموطنان عزیز مهیاست. فقط کافی است به آدرس سایت ما مراجعه نموده و سبد محصولات خود را با انواع خوراکی های خوشمزه و تازه پر کنید.

خرید آنلاین فندق

فندق با پوست

کیفیت و تازه گی آجیل و خشکبار و فواید هریک از آن بسیار مورد توجه قرار دارد و ما نیز در سیمیشکا کوشیده ایم تا برترین محصولات را انتخاب و در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. سیمیشکا، افتخار دارد تا با تامین تقاضای شیرین فروشی های بزرگ در سراسر کشور به عنوان یکی از معتبرترین عمده فروشان آجیل و خشکبار در ایران شناخته شود.

خواص فندق

  • نخستین خواص درمانی میوه فندق، کمک به سلامتی سیستم قلب و عروق است که مصرف فندق به دلیل داشتن مقدار زیاد منیزیم، برای تنظیم میزان کلسیم در بدن بسیار مفید است. چربی موجود در فندق از نوع چربی های اشباع نشده است و اسید اولئیک موجود در فندق به کاهش کلسترول بد LDL کمک کرده و باعث حفظ و افزایش کلسترول خوب HDL  در بدن می شود.
  • برای کمک به حفظ سلامت مفاصل و استخوانها، از خوردن فندق به دلیل داشتن مقدار زیاد منگنز غافل نشوید، منگنز با بیماری پوکی استخوان مبارزه کرده و برای بهبود تراکم استخوان مفید است.
  • منیزیم موجود در فندق به انقباض عضلانی کمک کرده و باعث جلوگیری از فشار زیاد در عضلات می شود و به طور کلی فندق به تنظیم فعالیت عضله و ماهیچه کمک می کند.
  • فیبر موجود در فندق باعث جذب مواد مغذی شده و این امر به دفع و خارج شدن مواد زائد و سمی از طریق مدفوع از بدن کمک می کند.
  • به زنان باردار توصیه می شود به دلیل مواد مغذی فراوان در فندق که در رشد و تغذیه مناسب کودک موثر است، این خوراکی را در برنامه غذایی خود بگنجانند.
  • مصرف فندق به دلیل ویتامین B6 برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.
  • طبق مطالعات بسیاری که بر روی این خوراکی صورت گرفته، گفته می شود میزان زیاد منگنز موجود در فندق می تواند از بروز سرطان در افراد جلوگیری نماید و دلیل این موضوع آن است که فتدق اثر ضد انعقادی دارد و می تواند باعث مهار سلول های سرطانی شود.

نکاتی درباره خرید فندق

در بالا به برخی از خواص فندق و مزایای آن برای سلامتی اشاره کردیم و احتمالا علاقه شما برای خرید فندق بیشتر شده است. اگر اقدام به خرید آنلاین فندق نمودید بهتر است که آنرا داخل یخچال و به دور از نور خورشید قرار دهید و در صورت مراجعه حضوری برای خرید به ظاهر آن بسیار توجه نمایید. پوسته فندق می بایست سالم و بدون هرگونه سوراخ یا شکاف باشد.

برای خرید آنلاین فندق یا سایر آجیل ها می توانید به قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی سیمیکا مراجعه نمایید.

خرید به صورت آنلاین دارای مزایای زیادی است و شما می توانید نظرات و دیدگاه های سایر مشتریان را در سایت مشاهده نمایید و خرید خود را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید. در صورت خرید قابل ملاحظه از سوی فروشنده تخفیف دریافت می کنید و در شرایط بد آب و هوایی نیز امکان خرید دارید.

منبع: خرید آنلاین فندق

 

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی