سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

مغزگردو دندانه ؛ در هنگام خارج کردن مغز گردو از پوسته چوبی قهوه ای آن به وجود می آید و به همین دلیل قیمت آن از مغز گردوی سالم کمتر است.

این مغز گردو برای تهیه خورشت فسنجان مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین در تهیه انواع شیرینی ها، کیک، کلوچه، بیسکوییت و... از مغزگردو دندانه استفاده می کنند.

مغز گردو دندانه یا شکسته هر چه قدر ریز باشد و رنگ آن تیره تر ارزانتر است و هرچه تمیز، تازه تر و تولید همان سال باشد، قیمت آن گرانتر است.

نکته : منطقه و ایرانی و خارجی بودن گردو نیز در قیمت گزاری گردو تاثیرگزار است.

برای خرید گردو و خشکبار به جای صرف وقت و رفتن به بازار گردو و خشکبار فروشی ها می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر به راحتی خرید خود را انجام دهید.

امروزه بیشتر افراد سعی می کنند اکثر خرید های خود را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهند. در فروشگاه اینترنتی سیمیشکا نیز شما می توانید انواع آجیل و خشکبار و بسیاری از مواد خوراکی دیگر که در قسمت محصولات قابل مشاهده شما عزیزان است را با بهترین قیمت، کیفیت بالا و در کمترین زمان خریداری نمایید.

مهمتر از همه اینها، که گردو حاوی نمک بسیار کمی است و یک میان وعده فوق العاده مناسب است.

بیشتر آجیل ها حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی سالم به نام پلی فنول هستند که باعث بهبود کلسترول می شوند و همچنین به کاهش استرس اکسیداتیو و بیماری های عروقی کمک می کنند. براساس یک مطالعه در سال 2011 در انجمن سلطنتی شیمی، مشخص گردید که یک مشت گردو حاوی بیشترین پلی فنول در بین سایر آجیل ها می باشد.

مغز گردو دندانه

 

تاثیر گردو بر کاهش افسردگی

مصرف گردو ممکن است خطر افسردگی را کاهش دهد؛ مطالعات متعدد نشان داده اند که یک رژیم غذایی مدیترانه ای، که با استفاده از روغن زیتون و مغز آنها وجود دارد که با خطر کمبود افسردگی ارتباط دارد.

 مصرف کنندگان گردو بیشتر به فعالیت ها، سطح انرژی بالاتر، نا امیدی کمتر، غلظت بهتر و خوش بینی علاقه بیشتری داشتند.

نمرات افسردگی در مقایسه با افرادی که آجیل مصرف می کردند، در مقایسه با افرادی که آجیل مصرف نمی کردند، حتی بعد از کنترل سن، جنس، نژاد، درآمد، BMI، سیگار کشیدن، مصرف الکل و وضعیت زناشویی به طور قابل توجهی کمتر است.

در مقایسه با سایر آجیل های درختی، گردو دارای مشخصات اسیدهای چرب بی نظیر است، آنها حاوی بیشترین چربی های اشباع نشده از جمله مقدار قابل توجهی از اسید امگا 3 آلفا-لینولنیک هستند که بیشتر از سایر موارد است.

به طور خلاصه، گردو مانند یک مکمل سلامتی طبیعی است و خوردن روزانه یک مشت گردو به عنوان میان وعده یا به عنوان بخشی از وعده های غذایی می تواند به بهبود سلامت شناختی شما کمک کند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد گردو به جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند و انجمن قلب آمریکا انواع PUFA (چربی های چند اشباع نشده ) موجود در گردو را مسبب پایین آمدن میزان بیماری های قلبی و سکته مغزی و همچنین سلامت بهتر سلولی دانسته است. 

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا عرضه کننده بهترین مغزگردو دندانه در ایران با سابقه طولانی است.

منبع: مغزگردو دندانه سیمیشکا

  • ۹۸/۱۰/۱۷
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی