سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید آجیل مخلوط

خرید آجیل مخلوط درجه یک از فروشگاه سیمیشکا به عنوان عرضه کننده و تامین کننده آجیل و خشکبار با کیفیت و با قیمتهای استثنایی به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

آجیل ها، منابع خوبی از پروتئین و مواد مغذی هستند و با مصرف آجیل هایی که دارای چربی های سالم و خواص آنتی اکسیدانی هستند می توان از بدن تا حد زیادی در مقابل سرطان، پیری و بیماری های قلبی محافظت کرد.

آجیل ها با طعم و رایحه متفاوت، جزو خوراکی های خوشمزه و بسیار پر طرفدار هستند و هریک از انواع آجیل مخلوط خواص منحصر به فرد خود را داشته و فرآوری آنها با تجهیزات پیشرفته انجام می گیرد تا از طعم، بافت و رایحه هر نوع مغزیجات محافظت شود.

آجیل مخلوط از ترکیب مغزهای با کیفیت مانند مغز پسته، بادام، گردو، فندق و بادام هندی تشکیل شده است و به دو صورت آجیل مخلوط شیرین و شور در بازار موجود است.

مخلوط شیرین ترکیبی از آجیل های خام و خشکبارهای شیرین مثل انجیر و کشمش بوده و اگر به دنبال تامین انرژی روزانه تان از طریق آجیل بدون نمک هستید این مخلوط گزینه مناسبی است.

 

خرید آجیل مخلوط

تنقلات خوشمزه

آجیل چهار مغز

در جمع های دوستانه و مهمانی ها و در اعیاد استفاده از آجیل مرسوم است و می تواند میان وعده کاملی برای بچه ها در مدارس و یا سایر افراد در سنین مختلف به هنگام کار باشد.

آجیل مخلوط چهار مغز سرشاز از مواد معدنی و ویتامین ها است که مصرف آن موجب برطرف نمودن کمبودهای بدن می گردد. آجیل و خشکبار سیمیشکا با بسته بندی کاملا بهداشتی و مناسب بسیار مناسب و به راحتی قابل جابه جایی است.

                                         اعتماد مشتریان،بزرگترین سرمایه سیمیشکاست.

مجموعه برنا مفتخر به تامین و عرضه آجیل و خشکبار به فروشگاه ها و شیرینی فروشی های بزرگ در سطح کشور است.بنای کار در گروه برنا صداقت، سلامت،کیفیت محصول و دریافت سود کم از مشتری است و همچنین معرفی محصولاتی که کمتر در بازار شناخته شده اند.

کیفیت و مرغوبیت آجیل به یکدست بودن مغزها، رنگ و طعم آنها است و به دلیل ضرورت مصرف آجیل و خواص درمانی مغزها بهتر است کیفیت آجیل الویت اول شما باشد.

 

خرید آجیل مخلوط

آجیل ایرانی

 

آجیل مخلوط همان گونه که از نامش پیداست از ترکیب چندین مغز و خشکبار تشکیل شده و در برخی موارد به سلیقه فروشنده و یا به درخواست خریدار این ترکیب قابل تغییر است.

ترکیب آجیل ها

برخی افراد ترجیح می دهند میوه های خشک را با مغزها ترکیب نمایند و برخی دیگر برگه ها و انواع تخمه را ترجیح می دهند.برخی از آجیل های مخلوط که برای مناسبت ها و عیدها استفاده می شوند به همان مناسبت نام گزاری شده و ترکیب مرسوم خود را دارند.

به عنوان نمونه آجیل مشگل گشا که شامل خرما، مغز بادام، فندق، نخودچی، کشمش، پسته و توت خشک است که ترکیب آن شامل هفت چیز است که بایستی میان هفت نفر تقسیم شود .

یا مثلا آجیل شب یلدا که در گذشته از ترکیب پسته، گردو، کشمش سبز، بادام، انجیر، توت، فندق، خرما، برگه زردآلو و هلو که بعدها نقل و باسلوق نیز به آن اضافه شد تشکیل شده است.

در ادامه لازم به ذکر است که بهتر است برای ماندگاری انواع آجیل، آنها را در جای خشک و خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرده و در صورت خرید آجیل مخلوط و نگهداری آن برای مدت زمان بیشتر از شش ماه بهتر است آجیل هایتان را در فریزر نگهداری کنید.

البته توصیه ما به شما کاربران گرامی برای حفظ مرغوبیت و پروتئین های موجود در آجیل نگهداری آنها به صورت دوره ای و مقطعی می باشد و از نگهداری طولانی مدت خودداری نمایید.

 

خرید آجیل مخلوط

آجیل

انواع آجیل و رسوم مربوط به آنها

یکی دیگر از انواع آجیل های مخلوط و مرسوم آجیل چهارشنبه سوری است که از نوع آجیل مخلوط شیرین و دارای کشمش، گردو، توت خشک، فندق، بادام، پسته، مویز، باسلوق، انواعی از برگه ها و انواع شکلات بوده که در شهرهای مختلف اجزای دیگری هم دارد.

آجیل خوردن و تهیه آجیل چهارشنبه سوری از رسوم قدیمی ما ایرانیان به شمار می آید و مانند آجیل مشگل گشا شور و شیرین است و در همه جا مرسوم بوده و فلسفه ای مطابق با فرهنگ هر منطقه داشته است.

به عنوان مثال، در استان گیلان تمامی اهل خانواده و خویشاوندان پس از پایان آتش افروزی گرد هم جمع می شدند و آخرین دانه های نباتی مانند؛ فندق، پسته، نخود، تخم خربزه، بادام، تخم هندوانه، تخم کدو، شاهدانه و گندم را که از زمستان به جا مانده بود را پس از بو دادن بر روی آتش، می خوردند.

آنها بر این باور بودند که خوردن این معجون در شب چهارشنبه سوری سبب می شود تا افراد نسبت به یکدیگر مهربان تر بوده و و باعث شگون و رفع مشکلاتشان می گردد.

البته در حال حاضر با اضافه شدن خشکبار، شیرینی، شکلات جدید و آجیل های متفاوت ترکیب این آجیل ها دستخوش تغییر شده است.بسته بندی های جدید تر و با تزیینات متفاوت و زیبا به مناسبت این جشن ها و مراسم در بازار موجود است.

از سویی دیگر می توانید با خرید کردن مقدار مورد نیاز خود  از فروشگاه های معتبر، آجیل تازه و سالم مصرف نمایید. فروشگاه سیمیشکا به دلیل مرغوبیت و تازگی محصولات می تواند گزینه مناسبی برای خرید آجیل مخلوط و خشکبار به حساب آید.

منبع: خرید آجیل مخلوط

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی