سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

 خرید نبات زعفران ایرانی

خرید نبات زعفران و تهیه آن به دلیل خواص بی شماری که دارد و در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم نمود بر کسی پوشیده نیست. نبات از نیشکر به دست می آید و به شکل کریستال های زیبا با طعمی بسیار شیرین است که به صورت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از شاخه نبات برای تزئین سفره عقد و هفت سین و از خود نبات در شکل های گوناگون ( نبات چوب دار، پودر نبات و تکه ای ) برای شیرین نمودن چای و انواع دمنوش های گیاهی استفاده می کنند.

نبات، به نسبت قند و شکر طعم بهتری دارد و امروزه طعم ها و اسانس های متنوعی از نبات در بازار موجود است. ( نبات زعفرانی، نبات لیمویی، نبات دارچینی، نبات نعنایی، نبات با طعم آویشن و زیره )

علاوه بر تنوع بالای نبات با اسانس های مختلف اشکال آن نیز بسیار متفاوت و حتی در برخی موارد در رنگ های مختلف در بازار موجود است. نبات های چوبی یا نبات های نی دار، از انواع نبات های بسیار پر مصرف هستند و کاربرد راحت تری نیز دارند. انتخاب هر کدام از انواع مختلف نبات ها بر حسب سلیقه مشتری و کاربرد آن متنوع بوده و قیمت های آن نیز متفاوت است.

 

 

خرید نبات زعفران

 

 

آبنیات قدیمی ایرانی

نبات زعفران، نوعی آبنتات قدیمی با طعم خاص است که در بین خانواده های اصیل ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارد. در سنت ما ایرانی ها، نبات به عنوان سمبل شادی و نشاط است و برای تهیه این آبنبات خوشمزه، شکر را در آب جوش حل می کنند تا به حد اشباع برسد سپس نخی را داخل آن قرار می دهند که پس از خنک شدن، محلول به شکل بلورهایی زیبا به دور نخ تشکیل می شود.

امروزه بیشتر افراد تمایل دارند مایحتاج و نیاز خود را در کم ترین زمان و به آسانی و با قیمتی مناسب تهیه نمایند. فروشگاه سیمیشکا با در نظر گرفتن این مطلب و با توجه به سلیقه مشتری، محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران عزیز خود قرار داده است.

شما به راحتی می توانید از طریق گوشی همراه خود اقدام به تهیه و خرید نبات زعفران و هر آنچه که در حوزه آجیل و خشکبار به آن نیاز دارید به صورت اینترنتی (جزئی و کلی) از طریق فروشگاه سیمیشکا نمایید.

 

خرید نبات زعفران

 

 

خواص بی نظیر نبات زعفران

زعفران و نبات هر کدام به صورت جداگانه دارای خواص بی نظیری هستند و از زمان های قدیم به عنوان درمانگر در هر خانه ایرانی پیدا می شدند. در همان سالها اولین چیزی که در مواجه فرد با دل پیچه به او تجویز میشد؛ چای نبات بود اما از دیگر خواص بی نظیر نبات زعفران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نبات، به دلیل داشتن طبعی گرم برای درمان بیماری هایی که منشا آن ها سردی است بسیار مفید است.
  • نبات، برای درمان معده درد، کمر درد و درد های ناحیه شکم گزینه مناسبی است.
  • نبات زعفرانی، جهت رفع خستگی های جسمی ، فکری و خواب آلودگی حین رانندگی موثر است.
  • نبات به دلیل داشتن ساکارز بالایی که دارد سریع جذب بدن می شود.
  • چای نبات زعفرانی درمان مناسبی برای رفع جاری شدن آب دهان افراد به هنگام خواب است.
  • در طب سنتی به قرار دادن مقداری نبات زعفران داخل دهان برای کسانی که ضعف مثانه دارند و یا مکررا ادرار دارند توصیه شده است.

برای خرید نبات زعفران خوب می توانید به ویژگی های ظاهری آن توجه نمایید. یکی از ویژگی های نبات خوب شفاف بودن بلورهای آن است و از آن جایی که اصلی ترین ماده اصلی تهیه نبات، شکر است بنابراین کیفیت شکر تاثیر بسزایی در شکل ظاهری، طعم و کیفیت نبات دارد. در نبات زغفرانی علاوه بر کیفیت شکر می بایست از زعفران مرغوب و درجه یک استفاده شود .

محصولات فروشگاه ما از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک تهیه می شوند و می توانید برای خرید نبات زعفران به فروشگاه اینترنتی سیمیشکا مراجعه فرمایید .

منبع : خرید نبات زعفران

 

  • ۹۸/۱۰/۰۷
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی