سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید تخمه آفتابگردان در تهران بسیار زیاد است و به دلیل لذیذ بودن و تنوع این محصول بازار پر رونقی دارد. از بازار تهران می توانیم به عنوان اصلی ترین مرکز خرید تخمه آفتابگردان نام ببریم. گروه برنا نیز با قرار دادن پایگاه خود در مرکز بازار آمادگی تامین انواع آجیل و خشکبار به خصوص انواع تخمه آفتابگردان با قیمت و کیفیت مناسب ،برای مشتریان عزیز خود دارد.

کاربران گرامی نیز می توانند از طریق سایت سیمیشکا و به صورت آنلاین اقدام به تهیه انواع تخمه آفتابگردان، آجیل و خشکبار نمایند. در بازار علاوه بر عرضه تخم های داخلی انواع تخمه های وارداتی نیز توسط نمایندگان فروش عرضه می شود که سهم بیشتر آن به تخم های چینی تعلق دارد.

 

]مرکز خرید تخمه آفتابگردان

 

خرید تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان ایرانی

تخمه آفتابگردان ؛ یکی از لذیذ ترین خوراکی هایی است که در مهمانی های دوستانه، هنگام پخش بازی فوتبال، تماشای سریال محبوب و یا دیدن یک فیلم مهیج بسیار مورد استفاده است. تخمه آفتابگردان یکی از خوراکی های لذیذ و به نسبت ارزان قیمت است و در بیشتر منازل به راحتی پیدا می شود. تخمه علاوه بر خوش طعم بودن، فواید بسیاری دارد و امروزه نیز به دلیل تنوع در انواع تخمه با طعم های مختلف طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است.

با اینکه انواع مختلف تخمه از جمله، تخمه کدو، تخمه ژاپنی، تخمه هندوانه در بازار موجود است اما بی شک علاقه مندان به خرید تخمه آفتابگردان بیشتر هستند. یکی از مواردی که در خرید تخمه آفتابگردان می بایست مورد توجه قرار گیرد میزان حرارت در هنگام بو دادن تخمه است. حرارت نامطلوب؛ سبب می شود تا چربی تخمه تغییر کرده و تبدیل به روغنی مضر برای بدن شود. پروتئین و کربوهیدرات های موجود در تخمه نیز فواید تغذیه ای خود را از دست می دهند، به همین سبب بسیاری از  پزشکان تغذیه توصیه می کنند که افراد از انواع آجیل خام به جای تخمه و آجیل بو داده استفاده کنند. نکته دیگر آنکه  اگر از تعداد تخمه های که می خورید یکی تلخ بود به این معنی است که تخمه هایی شما در حال فاسد شدن هستند.

یک نکته اساسی که در رابطه با مصرف انواع آجیل وجود دارد مقداری است که در طول روز مصرف می کنید. با یک برنامه ریزی مناسب می توانید با مصرف روزانه مقدار معین از آجیل و خشکبار میزان انرژی و کالری مورد نیاز بدن خود را تامین نمایید و از خواص هریک از آنها برخوردار شوید.

منبع: مرکز خرید تخمه آفتابگردان

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی