سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

قیمت کشک خشک گاوی از کشک گوسفندی ارزان تر است و برای کودکان کم وزن توصیه می شود تا از کشک گاوی به عنوان یک غذای مناسب استفاده نمایند. کشک خشک گاوی را می توانید به مدت یک سال در جای خشک و خنک نگهداری نمایید. کشک های موجود در فروشگاه سیمیشکا سالم، محلی و به صورت کم نمک هستند. کشک، محصولی است که تنها در ایران یافت می شود، حتی از روی ضرب المثل های فراوان درباره کشک نیز می توان به قدمت این ماده غذایی ارزشمند پی برد.

ماده اولیه کشک از شیر میش، گوسفند، بز و گاو است و به دو صورت سنتی و صنعتی در بازار موجود است و از اینرو میزان مواد مغذی در کشک بستگی به نوع شیری دارد که کشک از آن تهیه می شود.

 

 

قیمت کشک خشک گاوی

کشک خشک گاوی

در طب سنتی و از نسل های پیشین توصیه شده است که افراد روزانه 1تا 2 تکه کشک را داخل دهانشان قرار دهند و منتظر بمانند تا آب شود.

کشک به دلیل کالری و پروتئین بالا برای افراد ورزشکار نیز بسیار مناسب است و توصیه ما به شما این است که تا جایی که برایتان مقدور است از کشک جامد استفاده نمایید.

نگهداری از کشک مایع بسیار سخت است و حتما می بایست قبل از مصرف بیست دقیقه جوشانده شود. در ادامه می خواهیم شما را با انواع کشک آشنا نماییم و قبل از آن باید خدمتتان بگوییم که کشک ها به رنگ های مختلف تهیه می شوند.

قیمت کشک خشک گاوی

قیمت کشک

برخی از انواع کشک

  • سویا کشک : این نوع کشک به تازگی وارد بازار شده و برای تهیه آن از پروتئین سویا برای افزایش ارزش غذایی به کشک استفاده می شود.
  • کشک زرد: این کشک به شکل پودر زرد رنگ و خشک است و مردم جنوب خراسان از آن به عنوان غذاهایی همچون کاله جوش یا حریره برای روزهای سرد زمستان استفاده می نمایند.
  • کشک دیگ چدنی : این کشک به دلیل آنکه فرآیند جوشاندن و تغلیظ دوغ در دیگ های چدنی و با روشی خاص انجام می گیرد به این نام مشهور است.
  • لور: کشک بی نمک و تازه ای است که چربی آن بسیار کم است و برای کسانی که از مصرف چربی پرهیز دارند بسیار مناسب است و در برخی از مناطق جنوبی کشور به همراه خرما استفاده می شود.

می توانید برای تهیه و خرید انواع کشک و اطلاع از آخرین قیمت کشک خشک گاوی و گوسفندی به سایت فروشگاه اینترنتی سیمیشکا مراجعه نمایید.

 

 

 منبع: قیمت کشک خشک گاوی

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی