سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال یک مرکز فروش بادام زمینی معتبر با انواع خوراکی های سالم و جور واجور هستید پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی سیمیشکاست. در این فروشگاه هرچه را که بخواهید می توانید به آسانی و به صورت آنلاین سفارش داده و منتظر ارسال بسته محصولاتتان باشید.

بادام زمینی، جزو تنقلات پر مصرف و خوشمزه و البته سرشار از ویژگی های مهم تغذیه ای است و انواع مختلف آن با طعم های متفاوت در بازار موجوداند که برای نگهداری به آنها افزودنی می زنند. این نوع بادام، منبع غنی از پروتئین است و چه بهتر که این محصول را به صورت ارگانیک و بدون نگهداره مصرف کنید.

شما می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر از مدل های متنوع بادام زمنی اما بدون نگهداره استفاده نمایید. نگهدارنده ها کمک می کنند تا مواد خوراکی دیرتر خراب شوند و بتوان آنها را بیشتر نگهداری کرد.

اما به عقیده من بهتر است مواد خوراکی را کم کم و تازه به تازه خرید نمایید تا فواید غذایی آنها در طول زمان و به سبب شرایط بد نگهداری، از بین نرود .

انواع بادام زمینی

بادام زمینی محصولی ارزان قیمت اما بسیار گران بهاست و از انواع بادام زمینی ایرانی می توان به بادام آستانه اشرفیه، مینودشت، پارس آباد و بادام زمینی کشت جنوب اشاره کرد. در این میان بادام آستانه اشرفیه بیشترین تولیدات کشور را دارد و محبوبیت آن بیشتر از سایر بادام های داخل کشور است.

بادام زمینی های موجود در داخل کشور دارای ویژگی های مهمی چون کیفیت مطلوب و اندازه ای مناسب هستند. در صورتی که بادام های خارجی که داخل کشور وارد می شوند قیمتشان پایین تر است و ویژگی بادام های ایرانی را ندارند. نمونه های بادام های وارداتی که در کشور هستند از نوع بادام زمینی چینی، افغانستانی، عراقی، سودانی، هندی و ازبکستانی هستند.

مرکز فروش بادام زمینی

ما در سیمیشکا به دنبال ارزان فروختن محصولات و فدا کردن کیفیت نیستیم چرا که مشتری ایرانی حق دارد بهترین محصول با کیفیت درجه یک و با قیمت مناسب را مصرف نماید.

سود ما بر روی محصولات بسیار پایین است و علیرغم این موضوع هیچ کاستی در کیفیت مشاهده نخواهید کرد.

ما به دنبال جذب مشتریان بیشتر با سود کم هستیم و برای اثبات صداقتمان محصولاتمان را به شرط ضمانت میفروشیم.

برای آنکه اطلاعات کامل از محصولات سیمیشکا کسب کنید می توانید به این قسمت سر زده و یا با مشاورین متخصص ما در تماس باشید.

اطلاعات مربوط به فروش بادام زمینی

بادام زمانی به اشکال مختلف در بازار خرید و فروش می شود که با توجه به سلیقه مشتریان تمامی اشکال آن در فروشگاه سیمیشکا موجود است.

گاهی اوقات مشتریان به دنبال بادام زمینی با پوست و یا بدون پوست هستند و یا در برخی موارد به دنبال بادام زمینی خام  یا شور.

بادام زمینی درجه یک

این محصول به قدری ارزشمند و پر فایده است که افراد در سنین مختلف را مجاب می کند تا از این محصول در طول روز به جای میان وعده و به عنوان تنقلات اس،فاده نمایند.

برای جلوگیری از خستگی و یا برای عدم احساس ضعف و گرسنگی کافی است مقداری از بادام زمینی را میل نمایید.

از بادام زمینی محصولاتی همچون پودر بادام زمینی، روغن بادام زمینی و کره بادام زمینی به دست می آید که هریک خواص درمانی و منحصر به فرد خود را دارند.

مصرف این خوراکی در افراد چاق به دلیل دارا بودن چربی و کالری زیاد، سبب افزایش وزن می گردد و افراد چاق می توانند مقدار کمتری نسبت به سایرین بادام زمینی میل نمایند.

سیمیشکا، ارائه کننده آجیل و خشکبار با کیفیت ایرانی بوده و به عنوان مرکز فروش بادام زمینی در قلب بازار فعالیت دارد.

 

منبع: مرکز فروش بادام زمینی در تهران

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی