سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش عمده نبات در تهران و سایر شهرستان ها در حجم بالا، قیمت بسیار مناسب و با کیفیتی مرغوب به صورت حضوری یا آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی سیمیشکا امکان پذیر می باشد.

گروه برنا، در زمینه فروش خشکبار و همچنین فروش عمده نبات در تهران و سایر نقاط ایران موفق بوده و در زمینه نبات چوبی و فروش نبات فله نیز جایگاه ویژه ای را نزد مشتریان خود به دست آورده است.

محصولات عرضه شده برای انواع نبات توسط فروشگاه اینترنتی سیمیشکا عبارتند از :

  • نبات شاخه سفید و زرد
  • نبات چوبی سفید و زرد
  • نبات شاخه ممتاز
  • نبات چوبی ممتاز
  • نبات بسته بندی

انواع نبات در بسته بندی های مختلف و به صورت شاخه ای و چوبی و بسته بندی ها به درخواست مشتری که در هر بسته چه تعداد شاخه قرار بگیرد انجام می شود.

فروش عمده نبات در تهران

همچنین شما می توانید انواع نبات را صورت فله ای و عمده خریداری نمایید. سیمیشکا در مرکز بازار واقع شده و به منظور کاهش هزینه های رفت و آمد و حذف دلالان برای آنکه سود فقط به تولید کننده برسد اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نیز نموده است.

این مجموعه با هدف دریافت "سود کمتر و تعداد مشتری بیشتر" آماده دریافت سفارشات شما عزیزان به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی می باشد.

کیفیت بالای محصولات در کنار بسته بندی همیشه مورد توجه صاحبان فروشگاه سیمیشکا بوده است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار برده ایم.

 نبات؛ شیرین کننده خوشمزه ایرانی

نبات؛ یکی از شیرین کننده های محبوب و مورد علاقه ما ایرانی ها برای صرف چای یا انواع دمنوش های گیاهی است. به دلیل طبع گرمی که دارد برای رفع نفخ شکم، دل دردها و مشکلات گوارشی از آن استفاده می شود .

نباتی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد غالبا در دو رنگ سفید و زرد است و البته نبات های رنگی نیز در بازار وجو دارد که بهتر است از آنها بیشتر برای تزیین و زیبایی استفاده نمایید.

فروش عمده نبات در تهران

 فرآیند تولید نبات چگونه است ؟

تولید نبات فرآیند پیچیده ای ندارد و حتی افراد در منزل نیز می توانند اقدام به تهیه این آبنبات قدیمی و خوشمزه نمایند .

نبات به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که در روش سنتی به دو رنگ سفید و زرد بوده و به صورت ساکن تهیه می شود و در اشکال پرده نبات، پودر نبات، کاسه نبات، تخته نبات، شاخه نبات و نبات چوبی وجود دارد.

در روش صنعتی، معمولا به شکل انبوه و در حالت سکون و یا در حرکت نبات تولید می گردد و به اشکال نبات تک کریستال، نبات چوبی دسته دار و حتی به شکل نبات های سنتی می باشد.

مواد اصلی تشکیل دهنده نبات، آب و شکر می باشد که پس از مخلوط شدن داخل دیگ روی حرارت قرار می گیرد. پس از جوش آمدن شربت به ازای (هر صد کیلو شربت) یک عدد تخم مرغ داخل دیگ می شکنند تا ناخالصی های احتمالی آن گرفته شود، سپس تخم مرغ را دور ریخته و مجددا شربت را حرارت می دهند تا آب آن تبخیر شده و غلیظ گردد.

پس از رسیدن شربت به غلظت دلخواه مواد را داخل ظرفی که به شکل نیم کره است و درون آن با نخ کش مخصوص به صورت مشبک شده درآمده است ریخته و در گوشه ای قرار می دهند. معمولا دمای استخراج نبات 109 درجه سانتیگراد است و در صورتی که بخواهند بلورهای تشکیل شده ریزتر یا درشت تر شوند دما را تغییر می دهند. هرچه دما بالاتر باشد اندازه بلورهای نبات ریزتر می شود.

این فرآیند سه الی چهار روز زمان میبرد که در این زمان بلورهای نبات، شکل گرفته و به نخ ها چسبیده اند. سپس دیگ را کج می کنند تا شربت اضافی از آن خارج شود، سپس ظرف را به حالت اول برگردانده و مجددا دو سه روز صبر می کنند تا بلورها کاملا خشک شوند.

بلورهایی که به نخ ها چسبیده اند، همان شاخه نبات هستند که خالص تر و درشت ترند و قسمت هایی که به بدنه ظرف می چسبند را نبات تخته ای می نامند که معمولا از بلورهای ریزتری تشکیل شده اند.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا به عنوان یکی از قدیمی ترین عرضه کنندگان آجیل و خشکبار، اقدام به فروش عمده نبات در تهران و ارسال به تمامی استان ها نموده است.

منبع : فروش عمده نبات در تهران

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی ؛ به صورت اینترنتی و آنلاین یکی از خدماتی است که امروزه از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول به مشتریان گرامی ارائه می شود. سیمیشکا؛ فروشگاهی مطمئن جهت خرید اینترنتی عسل طبیعی و ارگانیک است. سایت سیمیشکا، بستر مناسبی را برای تهیه این محصول به صورت اینترنتی برای کاربران خود فراهم آورده است و برای خرید انواع عسل می توانید در قدم اول از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا؛ همواره سعی کرده است که علاوه بر تلاش در ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده خود، قیمت محصولات را نیز برای مشتریان خود کاهش دهد تا مطابق با فلسفه "سود کمتر و تعداد مشتریان بیشتر" ، به سوی جلو حرکت نماید. عسل طبیعی را می بایست به جای امتحان کردن، با اعتماد خریداری کرد، چرا که اعتماد و صداقت در تداوم کسب و کار بسیار اهمیت دارد.

فروش عسل طبیعی

می توانید با مراجعه به سایت، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در سبد محصول قرار داده تا همکاران ما در کمترین زمان، محصول خریداری شده را به آدرس دلخواه شما ارسال کنند.

عسل چیست؟

عسل؛ یک مایع شیرین و طلایی است که توسط زنبور عسل ساخته شده است و زنبورها، عسل خود را در فنجان های شش ضلعی کوچک به نام لانه زنبوری ذخیره می کنند.

تولید کنندگان؛ معمولاً عسل خام را از طریق فیلتر عبور می دهند تا بیشترین میزان ناخالصی را از بین ببرند، اما بعضی از آنها بطور کلی باقی می مانند.

برخلاف عسل خام، عسل معمولی را در فرآیند پاستوریزاسیون قرار می دهند که در عمل پاستوریزاسیون، تولید کنندگان عسل را گرم کرده تا سلول های مخمر آن از بین برود که این کار باعث تغییر طعم عسل می شود، ماندگاری آن را افزایش داده و باعث شفاف تر شدن آن نیز می شود که جذابیت بیشتری برای مصرف کننده دارد.

و این امکان نیز وجود دارد که پاستوریزاسیون بر تعداد مواد مغذی موجود در عسل تأثیر منفی بگذارد. در زمان های قدیم مردم از عسل خام استفاده می کردند اما امروزه بیشتر مردم از عسل پاستوریزه استفاده می کنند. در سیمیشکا اقدام به فروش عسل طبیعی نموده ایم که مستقیما از زنبورداران متعهد خریداری می شود.

عسل به طور طبیعی دارای خواص درمانی زیر می باشد:

  • عمل ضد باکتریایی
  • اثرات بهبود زخم
  • آنتی اکسیدان های رژیمی
  • اثرات ضد التهابی

فروش عسل طبیعی

 

عسل یا شکر ؟

عسل و شکر دو مورد از رایج ترین شیرین کننده ها هستند و اغلب عسل به عنوان گزینه سالم تر در نظر گرفته می شود، اما آیا واقعاً چنین است؟

  • عسل در مقایسه با شکر حاوی فروکتوز و گلوکز کمتری است، اما کالری بیشتری دارد.
  • هر دو دارای کربوهیدرات هستند و از دو نوع قند تشکیل شده اند: گلوکز و فروکتوز.
  • شکر حاوی 50 درصد فروکتوز و 50 درصد گلوکز است
  • عسل حاوی 40 درصد فروکتوز و 30 درصد گلوکز است.

 این معجون دلچسب به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد جایگزین بسیار مناسبی برای قند و شکر می باشد و می تواند در رژیم های غذایی ورزشکاران و بیماران دیابتی گنجانده شود.

در فروشگاه سیمیشکا انواع عسل طبیعی از جمله آویشن، چهل گیاه، کُنار و عسل صبحانه با موم به صورت طبیعی در بسته بندی مناسب و در وزن های مختلف موجود است.

منبع : فروش عسل طبیعی

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار جزو بخشی از صادرات موفق کشور عزیزمان ایران است و خشکبار های ایرانی مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. در بین آجیل و خشکبار ایرانی، صادرات برخی بسیار بیشتر و سود آورتر است که مثلا در بین آنها پسته، جزو دوست داشتنی ترین آجیل ها در بین مردم ایران و دنیاست.

آجیل و خشکبار به مناسبت های مختلف در ایران مورد استفاده قرار می گیرند و تنوع خشکبار، موجب شده تا مردم بتوانند بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نمایند.

مردم ایران علاقه زیادی به مصرف آجیل و انواع خشکبار دارند، آجیل ها انواع مختلفی دارند و در بسته بندی های مختلف و یا به صورت کیلویی عرضه می شوند. برخی ترکیبات آجیل و خشکبار نیز برای مناسبت هایی همچون شب یلدا، چهارشنبه سوری، آجیل مشکل گشا، آجیل مخصوص شب عید و ... در بازار موجود می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا؛ یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان خشکبار و آجیل در ایران است که عرضه محصولات در این شرکت عمدتا به صورت اینترنتی و در صورت درخواست مشتری به صورت حضوری و خرید عمده نیز انجام می شود.

آجیل و خشکبار

بدین ترتیب شما به آسانی می توانید با مراجعه به بخش محصولات این فروشگاه خرید اینترنتی خود را انجام دهید و سبد محصول شما پس از تایید در کمترین زمان، به محل دلخواهتان ارسال خواهد شد.

به دلیل رقابتی بودن بازار آجیل و خشکبار در داخل و خارج از ایران، تولید کنندگان زیادی در سراسر ایران اقدام به تولید محصولات خشکبار کرده اند.

محصولاتی ازجمله کشمش، بادام، مغز پسته و زرشک جزو محصولات سود آور در بازارهای صادراتی هستند، البته این محصولات در داخل ایران نیز علاقه مندان و خریداران زیادی دارند.

فواید مصرف آجیل

همان طور که می دانید از دیرباز مصرف آجیل در ایران مرسوم بوده و تنوع آجیل نیز بسیار زیاد است و هر یک از آجیل ها طرفداران خود را دارند؛ برخی مردم آجیل شور را می پسندند و برخی دیگر آجیل شیرین.

آجیل شیرین؛ از ترکیباتی مثل توت خشک، بادام هندی، انجیر خشک، کشمش سبز، مغز گردو، مغز فندق و پسته تشکیل می شود. البته به این ترکیبات می توان برگ میوه های زردآلو و آناناس را نیز اضافه کرد که آجیل های شیرین برای محافظت از قلب بسیار موثر هستند و می توانند به کارکرد قلب بهبود بخشند. همچنین، مصرف آجیل های شیرین از لخته شدن خون در شریان های قلب جلوگیری می کنند.

آجیل و خشکبار؛ به خصوص آجیل شیرین بسیار برای کودکان مناسب هستند و می توانند به عنوان یک وعده غذایی برای کودکان محسوب شوند. انرژی خوبی به کودکان می دهند و به دلیل طعم و مزه شیرینی که دارند بسیار خوشایند هستند. از آجیل ها می توانید به عنوان تغذیه ای مناسب و سالم برای فرزندانتان در مدارس استفاده نمایید.

فروشگاه سیمیشکا؛ عرضه کننده بهترین محصولات با بسته بندی زیبا و قیمتی مناسب، آماده همکاری با شما کاربران گرامی می باشد. در کنار انواع آجیل و خشکبار، برگه های مختلف نیز، علاقه مندان خاص خود را دارند و یکی از برگه های معروف و صادراتی کشور، برگه زردآلو است. چند سالی است که میوه های خشک نیز به سبد آجیل کشور اضافه شده و این محصولات به سرعت علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند.

اگر تمایل به خرید آجیل با کیفیت و خشکبار مرغوب و درجه یک دارید می توانید با کارشناسان ما به صورت تلفنی و یا غیر حضوری و از طریق فروشگاه اینترنتی سیمیشکا اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود نمایید.

منبع: آجیل و خشکبار سیمیشکا

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین فندق و سایر آجیل و خشکبار برای افرادی که تمایل به حضور در خیابان های شلوغ و ترافیک شهرهای بزرگ را ندارند و یا به دلیل مشغله های فراوان امکان مراجعه حضوری به مراکز اصلی برای خرید آجیل برایشان مقدور نیست یکی از گزینه هایی است که در سیمیشکا مورد توجه قرار گرفته است.

از این رو صاحبان این مجموعه معتبر، اقدام به راه اندازی فروشکاه اینترنتی سیمیشکا نمودند که در این فروشگاه امکان خرید انواع آجیل و خشگبار در وزن های مختلف و با قیمت و کیفیت مطلوب برای شما هموطنان عزیز مهیاست. فقط کافی است به آدرس سایت ما مراجعه نموده و سبد محصولات خود را با انواع خوراکی های خوشمزه و تازه پر کنید.

خرید آنلاین فندق

فندق با پوست

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

برای خرید گردو اینترنتی ، بهترین راه اعتماد به فروشنده جهت معرفی مرغوب ترین گردو است و برای خرید گردو با پوست یا مغز گردو نیاز به دانستن نکاتی است که در ادامه به برخی از آن ها  اشاره خواهیم نمود.

خرید گردو اینترنتی

 

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

از خواص برگه زردآلو در طب سنتی هرچه بگوییم کم گفته ایم و در طب قدیم ایرانی به مصرف این خوراکی خوشمزه و لذیذ بسیار سفارش شده است. از برگه زردآلو می توان برای از بین بردن بوی بد دهان و کاهش التهاب معده استفاده کرد. برگه زردآلو را هم به عنوان خوراکی، مصرف می کنند و هم برگه ها را با آب جوشانده و خیس کرده و سپس میل می کنند. طبع زردآلو در نظر طب سنتی ایرانی سرد و تر شناخته شده است و زردآلو دارای خواص داروئی فراوانی است که در زیر به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

خواص برگه زردآلو در طب سنتی

زردآلو تصفیه کننده خون و باعث باز کردن عروق می شود.

  • تب بر است و برای کم خونی نیز مصرف آن توصیه می شود.
  • ضد نرمی استخوان بوده و التهاب مفاصل را برطرف می نماید.
  • محافظ قلب و چشم است.
  • خنک و اشتها آور بوده، عطش و تشنگی را برطرف می کند.
  • ملین است و برای رفع یبوست و بواسیر موثر است.

درخت زردآلو، بومی کشور ترکمنستان و مغولستان است و از 3 قرن پیش نیز انواع وحشی آن در چین پرورش داشته است. زردآلو؛ میوه ای شیرین و زرد رنگ است و در اواسط تابستان می روید و علاوه بر خود میوه که به صورت خام مصرف می شود، زردآلو را خشک کرده که به آن برگه زردآلو می گویند و یکی از خوش طعم ترین و لذیذترین اجزا در آجیل شیرین است.

مغز هسته زردآلو

مغز هسته زردآلو، گرم و خشک است ولی برگ و گل آن سرد و خشک و علاوه بر زردآلو، هسته و برگه زردآلو نیز دارای خواص درمانی هستند:

  • برای درمان سنگینی گوش مقداری از روغن مغز هسته زردآلو را داخل گوش چکانده تا صداهای داخل گوشتان از بین برود، همچنین برای تسکین درد گوش نیز می توانید همین کار را انجام دهید.
  • برای نرم کردن پوست می توان از روعن هسته زردآلو استفاده کرد.
  • مغز هسته برای تقویت قوای جنسی بسیار موثر است.
  • برای قطع اسهال، دم کرده برگه زردآلو را میل نمایید.
  • روغن مغز هسته زردآلو در صورت تلخ بودن سبب کشتن کرم معده و روده می شود، همچنین باعث خرد شدن سنگ مثانه می گردد.
  • از خیس شده برگه زردآلو به همراه لیمو و خوردن آن به صورت ناشتا برای رفع یبوست استفاده می کنند.

         هسته زردآلو ضد نفخ است و توصیه می شود برای هضم آسان به همراه خود زردآلو میل شود.

علاوه بر تمام مواردی که در مورد خواص زردآلو گفتیم بهتر است نکاتی را در رابطه با خوردن این خوراکی خوشمزه رعایت کنید:

  • خوردن بیش از اندازه زردآلو سبب ایجاد لک های پوستی سفید رنگ می شود.
  • برای کسانی که سوزش معده یا ناراحتی کبدی دارند بهتر است از خوردن زردآلو پرهیز کنند.
  • خوردن زردآلو هنگام ناشتا و با معده خالی سبب دل پیچه شدید می شود.
  • خوردن هسته تلخ زردآلو به سبب داشتن اسید سیانیدریک و اسید پروسیک خطرناک است.
  • طبع زردآلو سرد و تر است لذا خوردن آن برای افراد سرد مزاج مناسب نیست.
  • افراد میانسال و کودکان به دلیل نفاخ بودن و دیر هضم شدن، از خوردن زیاد زردآلو پرهیز کنند.

برای تهیه این محصول ارزشمند می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی سیمیشکا در تماس باشید.

منبع: خواص برگه زردآلو در طب سنتی

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

خرید بادام درختی ؛به دلیل فواید بسیاری که دارد به صورت حضوری و آنلاین از طریق فروشگاه سیمیشکا امکان پذیر است. بادام، یکی از انواع آجیل هاست که در مهمانی ها و به صورت روزانه نیز مصرف می شود و این امکان را دارید تا به آسانی بادام را در تمام سال تهیه نمایید.

بادام جزو آجیل های بسیار مفید می باشد و سرشار از کلسیم بوده و جزو خوراکی های غیر لبنی محسوب می شود. با مصرف بادام می توانید تا درصد بالایی بیماری های قلبی را کاهش دهید، زیرا بادام دارای چربی غیر اشباع است.

خرید بادام درختی 

بادام سرشار از ویتامین E بوده و دارای آنتی اکسیدان است و علیرغم آنتی اکسیدان، دارای منیزیم و پتاسیم نیز است. به همین منظور در رژیم های غذایی  لاغری بادام را گنجانده اند زیرا باعث کاهش وزن می شود.

بادام درختی، سرشار از انرژی است و برای بیماران دیابتی و زنان باردار بسیار مناسب است و به دلیل فیبر غذایی موجود در بادام درختی، می تواند گزینه مناسبی برای کمک به کاهش وزن محسوب شود.

بادام در دو نوع بادام شیرین و بادام تلخ می باشد که هر دو نوع این بادام در بازار وجود دارد. بادام شیرین، به صورت مستقیم مصرف می شود و از بادام تلخ روغن می گیرند. روغن بادام تلخ جزو روغن های رایج و پر مصرف است. بادام به دلیل خواص بالایی که دارد بسیار پر فروش است. درخت بادام در مناطق خاورمیانه، شمال آفریقا و هند یافت می شود و شما می توانید بادام را به شکل خام و بو داده تهیه نمایید.

برای تهیه انواع آجیل و خشکبار و خرید بادام درختی از طریق  فروشگاه اینترنتی سیمیشکا اقدام نمایید. این فروشگاه یکی از معتبرترین توزیع کنندگان آجیل و خشکبار به سراسر ایران می باشد.

برخی خواص بادام درختی شیرین

  • بادام درختی شیرین، از نظر طب قدیمی ایرانی گرم و تر است و علاوه بر داشتن خواص بی شمار دارای 50 تا 55 درصد روغن ی باشد.
  • بادام ؛ ضد یبوست بوده و ملین است، برای زخم روده ها و مثانه مفید است و می تواند به درمان آن کمک نماید.
  • بادام سبب نرم شدن سینه می شود و برای رفع سرفه و ناراحتی حنجره و تنگی نفس مفید است.
  • می توان روغن بادام را برای رفع بی خوابی استفاده کرد.
  • برای درمان آفتاب سوختگی و اگزما روغن بادام شیرین توصیه می شود.

برخی از خواص بادام درختی تلخ

  • بادام درختی تلخ؛ از نظر طب قدیمی ایرانی گرم و خشک است و علاوه بر داشتن خواص بی شمار دارای 40 تا 45 درصد روغن می باشد .
  • برای درمان سیاه سرفه از روغن بادام تلخ استفاده می شود.
  • برای رفع سر درد می توانید از مخلوط سرکه و بادام تلخ آسیاب شده استفاده نمایید.
  • خوردن بادام تلخ به رفع تنگی نفس و سرفه کمک می کند.
  • پودر بادام تلخ برای از بین بردن لکه های صورت و برای درمان زخم های کهنه موثر است.
  • اسانس بادام تلخ در عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف روزانه بادام درختی سبب کاهش اشتها شده و باعث ایجاد سیری در فرد می شود و با مصرف مرتب و هفته ای این خوراکی جادویی می توانید به وزن ایده آل خود برسید و کمتر دچار نوسانات وزنی شوید .

بادام درختی به دلیل دارا بودن ویتامین E  برای پوست در برابر نور خورشید بسیار مفید است و از شیر بادام برای درمان آفتاب سوختگی و مشکلات پوستی استفاده می شود.

بادام درختی، با توجه به مغذی و مفید بودن آن برای مصارف روزانه توصیه می شود و خرید بادام درختی و سایر آجیل و مغزهای خوراکی به راحتی امکان پذیر است. فقط کافی است به قسمت محصولات فروشگاه سیمیشکا مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

منبع : بادام درختی

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

خرید تخمه آفتابگردان و مصرف یک مشت از آن به دلیل اهمیت این خوراکی و داشتن مقدار فراوانی فسفر، روی، آهن، پتاسیم، فولات و ویتامین B5 برای مصرف روزانه توصیه می شود. تخمه های آفتابگردان، دارای اسیدهای چرب اشباع نشده چند باندی بوده و همانند ماهی،حاوی امگا۳ هستند و مصرف به اندازه تخمه می تواند بر روی سلامت قلب و عروق تاثیر مثبت داشته باشد.

علاوه بر این شما با مصرف تخمه می توانید ویتامین E روزانه خود را تامین کنید. میزان آهن موجود در تخمه آفتابگردان را می توان با جوانه گندم، زرده تخم مرغ و جگر مقایسه کرد.

[خرید تخمه آفتابگردان

 

تخمه آفتابگردان، میوه گل زیبای آفتابگردان است و دانه ها از داخل گل بزرگی که روی ساقه ای به ارتفاع سی سانتی متر قرار گرفته است برداشت می شوند. هر گل آفتابگردان ۲۰۰۰  عدد تخمه می دهد و به طور کلی دو نوع گل آفتابگردان داریم.

یک نوع گل آفتابگردان برای خوراکی است و همان تخمه هایی هستند که می خوریم و یک نوع دیگر از گل آفتابگردان برای کشت روغن در مزارع است. روغن آفتابگردان را از تخمه هایی که پوست آن سیاه است می گیرند. تخمه های خوراکی را نیز به روش های مختلف بو می دهند و طعم دار می کنند و می توانید به آسانی از آن استفاده کنید.

سیمیشکا  به منظور ارائه خدمات بهتر و رضایت مشتریان عزیز خود اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است. آشنایان با مقوله آجیل و خشکبار با نام نیک " مجموعه برنا " آشنا هستند و این مجموعه توانسته است به لطف صاحبان خود و تامین محصولات با کیفیت با قیمت مناسب، اعتبار فراوانی را در میان عرضه کنندگان آجیل و خشکبار در داخل کشور کسب نماید.

خرید تخمه آفتابگردان

 

انواع تخمه آفتابگردان

علاوه بر تنوع تخمه هایی که در بازار وجود دارد خود تخمه آفتابگردان نیز انواع مختلفی دارد که هریک طرفداران خاص خود را دارد. تخمه آفتابگردان به دو دسته کلی خام و بو داده تقسیم می شود و از انواع تخمه آفتابگردان می توان به آفتابگردان دور سفید، آفتابگردان ریز، آفتابگردان سنتی و آفتابگردان شمشیری اشاره کرد.

طبع تخمه آفتابگردان، گرم و خشک بوده و سرشار از آهن، ویتامین های B1 ،B6 ،E و اسید چرب امگا6 است. از قدیم و در طب سنتی برای درمان بیماری های مختلفی به مصرف مغز تخمه توصیه شده است. (برای تقویت چشم استفاده بسیار مناسب می دانستند.)

این خوراکی لذیذ به دلیل چربی و کالری بالا باعث افزایش وزن و افزایش فشار خون می شود، لذا توصیه ما به شما عزیزان این است که نهایت احتیاط را در مورد مصرف این خوراکی خوشمزه و اعتیاد آور داشته باشید.

در سال های نه چندان دور در کوچه ها و محله ها افرادی بودند که تخمه ها را داخل تخمه پز یا تخمه شورکن می ریختند و بوی  لذت بخش تخمه بو داده از دورها به مشام می رسید. اما با رونق کسب و کار اینترنتی و عدم تمایل افراد به اتلاف وقت و صرف هزینه برای خرید حضوری، این امکان فراهم شد تا افراد بتوانند به آسانی اقدام به خرید تخمه آفتابگردان به صورت آنلاین نمایند. برخی از کسب و کارهای اینترنتی به دلیل اعتمادی که در بین مشتریان خود به واسطه ارائه محصول با کیفیت ایجاد کرده اند به رونق کسب و کارهای اینترنتی افزوده اند.

در این میان سیمیشکا نیز توانسته است محبوبیت بسیاری در سطح کشور به دست آورد. جهت آشنایی بیشتر با مجموعه و کسب اطلاعات درباره محصولات و قیمت آنها می توانید علیرغم بازدید از سایت، از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

منبع : فواید تخمه آفتابگردان

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی بادام زمینی ، پسته شامی و سایر آجیل و خشکبار با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در فروشگاه سیمیشکا به راحتی و پس از دریافت مشاوره رایگان امکان پذیر است.‌ فقط کافی است از محصولات متنوع این فروشگاه که بر حسب سلیقه مشتری و دقت و وسواس خاص در انتخاب بهترین محصولات از سوی صاحبان آن صورت گرفته است دیدن نمایید.

فروشگاه سیمیشکا؛ با تجربه بالا در حوزه آجیل و خشکبار و بومی بودن برخی از صاحبان خود توانسته است مجموعه ای کامل از تجربه و کیفیت را در کنار هم قرار دهد تا مشتریان گرامی نگرانی بابت تهیه محصولات مرغوب و سالم نداشته باشند.

 

خرید اینترنتی بادام زمینی

بادام زمینی

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا ؛ محلی مطمئن برای خرید عسل طبیعی است. سیمیشکا به واسطه خوانساری بودن تعدادی از پرسنل خود و همچنین به دلیل فراوانی پوشش گیاهی به خصوص گز و گون در خوانسار به یکی از قطبهای بزرگ عسل کشور تبدیل شده و به همین خاطر می توانیم عسل با تنوع و کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این نکته ضروری است که بگوییم نوع عسلی که استفاده می کنید بستگی به نوع مزاج و نیاز بدن شما دارد که ما انواع عسل و خواص آنرا در فروشگاه اینترنتی سیمیشکا برای آگاهی هرچه بیشتر شما عزیزان  قرار داده ایم.

خرید عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی

  • فروشگاه سیمیشکا