سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عسل صبحانه با موم ؛ یا بدون موم به هر شکلی که باشد همیشه جزو خوراکی های پر طرفدار و سالم برای شروع کردن یک روز پر انرژی و خوب است. از دیرباز در سفره های ایرانی عسل به عنوان یکی از خوردنی های مغذی و سرشار از انرژی و پر خاصیت قرار داشت. والدین فرزندان خود را ترغیب به خوردن عسل طبیعی در روز به خصوص در وعده صبحانه می کردند.

همان طور که می دانید صبحانه یکی از اصلی ترین وعده های غذایی می باشد و افراد در سنین مختلف و بر حسب فعالیت های روزانه و ورزشی نیار به برنامه غذایی دارند. عسل طبیعی می تواند جایگزین مناسبی به جای قند و شکر در رژیم های غذایی باشد . از عسل یا ترکیب آن با برخی مواد دیگر در درمان بیماری های پوستی نیز استفاده می شود.

نکته جالب در مورد عسل که شاید برایتان جالب باشد این است که طبق گفته محققین برای تولید 550 گرم عسل، تقریبا هفتاد هزار زنبور بر روی سه میلیون گل پرواز می کنند.

یک قاشق غذاخوری عسل 70 کالری دارد،عسل چربی ندارد و فاقد کلسترول است. این خوراکی سرشار از آهن، کلسیم، سدیم و منیزیم است. توصیه می شود برای تقویت سیستم ایمنی طبیعی بدن، روزانه یک قاشق چای خوری عسل طبیعی میل نمایید.

برای مصرف عسل بهتر است به مرغوبیت و به کیفیت آن توجه داشته باشید.

عسل صبحانه با موم

 

 

سیمیشکا؛ عرضه کننده عسل طبیعی

بسیاری از فروشگاه ها و افراد به صورت شخصی اقدام به فروش عسل صبحانه با موم یا بدون موم می کنند، اما بهتر است عسل طبیعی مصرفی خود را از جای مطمئن و فردی که می شناسید تهیه کنید.

فروشگاه سیمیشکا؛ یکی از مراکز فروش و توزیع انواع عسل طبیعی و ارسال آن به سراسر کشور است و در این فروشگاه اینترنتی علاوه بر انواع عسل می توانید انواع آجیل و خشکبار مرغوب را تهیه نمایید.

برخی از انواع عسل ها با موم به فروش می رسند که علاقه مندان فراوانی نیز دارند و در شهرهای مختلف کشور نیز زنبورداران اقدام به تولید عسل می کنند. هر شهری عسل مخصوص به منطقه خود را دارد و بر حسب پوشش گیاهی آن منطقه عسل تولید شده طعم و رنگ و بوی مخصوص به خود را دارد.

موم عسل؛ وظیفه محافظت از کندو را دارد و معمولاً می توانید انواع خاصی از عسل را در بازارهای کشاورزان، غرفه های مزرعه و فروشگاه های ویژه پیدا کنید.

در حال حاضر در بازار طیف گسترده ای از عسل وجود دارد که هر کدام دارای طعم، عطر و رنگ مختص به خود هستند. بیش از 300 نوع عسل وجود دارد و هر کدام فواید تغذیه ای خود را دارند.

عسل صبحانه با موم

 

 

آیا بیماران قند / دیابتی ها می توانند عسل مصرف کنند؟

اگر دیابتی هستید و عاشق همه چیزهای شیرین، هنوز مجبور نیستید از هوس شیرین خود دست بکشید. برای شما امید وجود دارد! به افرادی که مبتلا به دیابت هستند، اغلب گفته می شود که از غذاهایی که میزان قند آنها زیاد است، خودداری کنند، اما جایگزینی عسل طبیعی می تواند انتخاب مناسبی باشد. (البته با مشورت پزشک).

ما نمی خواهیم بگوییم که اگر به دیابت مبتلا هستید باید عسل را بدون محدودیت یا بدون مشورت پزشک مصرف کنید. هر چیزی که بیش از حد مصرف شود، می تواند خطر ابتلا به بیماری را به شما منتقل کند، به خصوص اگر شما یک فرد دیابتی هستید، می بایست نسبت به آنچه می خورید بسیار مراقب باشید زیرا می تواند روی سطح قند خون شما به شدت اثر بگذارد.

عسل؛ یک شیرین کننده طبیعی است و به عنوان جایگزین سالم تری برای قند معمولی در نظر گرفته می شود. بدون شک با توجه به مقدار کم کربوهیدرات موجود در عسل، تأثیر آن بر میزان قند خون فرد کمی بهتر از قند است. همچنین، عسل در مقایسه با قند به راحتی هضم می شود و در بالا نگه داشتن سطح متابولیسم به خوبی عمل می کند.

"آیا یک فرد دیابتی می تواند عسل بخورد؟"

از جمله سؤالات متداول از افراد دیابتی است و مصرف عسل بستگی به نوع دیابت دارد. بدن هر فرد دیابتی به گروههای مختلف غذایی واکنش متفاوتی نشان می دهد، بنابراین مصرف عسل کاملاً به میزان قند و کربوهیدرات هایی که بدن آنها به طور روزانه نیاز دارد بستگی دارد تا بتواند عملکرد مناسب و عادی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا؛ عرضه کننده انواع عسل صبحانه با موم ، عسل های گیاهی، عسل بدون موم و سایر عسل های طبیعی است که می توانید به صورت اینترنتی اقدام به تهیه هر یک از محصولات دلخواهتان نمایید.

منبع: عسل صبحانه با موم

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

قیمت مغز گردو

قیمت مغز گردو ایرانی درجه یک ؛ خوش طعم و زرین مانند سایر محصولات مصرفی به مسائل زیادی بستگی دارد. کیفیت گردو به عنوان یک پارامتر اصلی تاثیر بسزایی در قیمت گردو دارد. قیمت گردوی با کیفیت ایرانی از جمله گردوی تویسرکان از برخی گردوهای خارجی بالاتر است.

منطقی است که قیمت مغز گردو، به دلیل مغز کردن و صرف وقت و هزینه از گردوی با پوست بیشتر باشد. هزینه های برداشت سنتی، سرمازدگی و آفت زدگی در بالا رفتن قیمت گردو تاثیر دارد و یکی دیگر از نکات اساسی که در قیمت گردو اثر می گذارد نوع و محل رشد گردو است. تشخیص گردوی اصل در بازار کار ساده ای نیست و ممکن است،

افراد سودجو گردوی بی کیفیت یا قاطی و یا گردوی خارجی را به جای گردوی تویسرکان بفروشند. متخصصین ما در فروشگاه سیمیشکا، با شناخت کامل، گردوهای با کیفیت را مستقیما از باغدار خریداری کرده و سپس به صورت بسته بندی های مختلف بر اساس کیفیت و پس از ارزش گزاری در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

 

قیمت مغز گردو

مغز گردو

  • فروشگاه سیمیشکا
  • ۰
  • ۰

کشک خشک بدون نمک ؛ نیاز به نگهداری در یخچال دارد اما مصرف این نوع کشک برای کسانی که در مصرف نمک ممنوعیت دارند بسیار مناسب است. نمک زیاد باعث می شود علاوه بر ایجاد طعم متفاوت، برای نگهداری کشک در بیرون از یخچال نیز مشکلی نداشته باشید.

کاربران گرامی می توانند کشک خشک بدون نمک را با کیفیتی مطلوب از فروشگاه اینترنتی سیمیشکا تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمیشکا یک سالی است که با هدف ارائه خدمات آنلاین و راحت تر به مشتریان خود تاسیس شده است.

پیش از این صاحبان این برند با نام "گروه برنا" محصولات با کیفیت خود را به صورت عمده به فروشگاه های معتبر در سطح تهران و شهرستان ها عرضه می کردند.

برخی از مواد خوراکی علیرغم داشتن خواص بسیار می بایست به صورت کنترل شده و محدود و با احتیاط مصرف شوند. در مورد مصرف کشک نیز مواردی وجود دارد که در ذیل به ذکر چند مورد از آن می پردازیم.

کشک خشک بدون نمک

 

مضرات مصرف کشک

  • کشک، نفاخ بوده و کسانی که دچار بیماری های گوارشی هستند بهتر است این خوراکی را کمتر استفاده نمایند و یا همراه با زیره و نعنا مصرف کنند.
  • کشک، سبب سفت شدن روده ها می شود و برای کسانی مبتلا به بیماری یبوست هستند مصرف این خوراکی توصیه نمی شود.
  • در برخی موارد مصرف کشک زیاد باعث بروز حساسیت پوستی در افراد می شود.
  • مصرف زیاد کشک سبب کاهش PH خون می شود.
  • طبع کشک سرد است پس بهتر است بعد از مصرف آن غذای گرم میل نمایید.

با رعایت موارد بالا سایر افراد می توانند با مصرف روزانه 2 تا 3 تکه از کشک میزان پروتئن و کلسیم مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند. همچنین برای ورزشکاران و بدنسازان، برای تامین پروتئین که نقش مهم در تقویت عضلات دارد گنجاندن کشک در وعده غذایی به همراه تخم مرغ و آجیل بسیار موثر است. کشک خشک بدون نمک، برای مبتلایان به فشار خون بالا مناسب است و می توانند به طور محدود و با احتیاط آنرا مصرف نمایند.

یکی دیگر از موارد استفاده از کشک خشک بدون نمک برای کسانی است که قصد کاهش وزن و لاغری را دارند. این افراد می توانند قبل از غذا و برای جلوگیری و کاهش اشتها مقداری کشک مصرف نمایند، برای آنکه کالری کشک بالا بوده و هیچ گونه قندی ندارد .

کشک خشک بدون نمک

استفاده از کشک در طب سنتی

در طب سنتی از کشک برای درمان عفونت های پوستی و برای درمان ریزش مو و جلوگیری از طاسی و درمان کچلی استفاده می کردند. پروتئین و کلسیم موجود در کشک باعث شده تا افراد بیش از پیش به فکر استفاده از کشک باشند.

در این میان استفاده از کشک خشک بدون نمک در الویت بیشتری نسبت به سایر انواع این محصول قرار دارد. در ادامه می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع کشک و سایر خشکبار و آجیل عرضه شده در سیمیشکا به قسمت محصولات ما مراجعه فرمایید.

کارشناسان ما آماده ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص کلیه محصولات فروشگاه هستند، همچنین می توانید ما را نسبت به پیشنهادات و انتقادات سازنده خود آگاه نمایید.

منبع: کشک خشک بدون نمک

  • فروشگاه سیمیشکا