سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خواص آجیل و خشکبار بر کسی پوشیده نیست و آجیل و خشکبار جایگزین مناسبی به جای برخی از خوراکی ها هستند. آجیل یک غذای بسیار محبوب است و بسیار خوشمزه هستند و می توانند در انواع رژیم های غذایی از کتو گرفته تا وگان مورد استفاده قرار گیرند. علیرغم داشتن چربی زیاد، آجیل و خشکبار دارای چندین مزیت چشمگیر در سلامتی و وزن هستند. بهترین آجیل و خشکبار با مرغوبیت بالا را می توانید از فروشگاه سیمیشکا تهیه نمایید.

آجیل چیست؟

آجیل ها، هسته یا دانه هستند که به طور گسترده در پخت و پز یا به تنهایی از آنها به عنوان میان وعده استفاده می شود و چربی و کالری بالایی دارند.

آجیل ها یک پوسته بیرونی سخت و غیرقابل خوردنی دارند که معمولاً برای آزاد کردن هسته داخلی، باید شکسته شوند.

خوشبختانه، شما می توانید اکثر آجیل ها را از فروشگاه های مختلف به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین که از قبل پوسته کنده و آماده شده اند خریداری نمایید. از رایج ترین آجیل ها می توان به بادام ها، فندق، پسته، گردو و بادام هندی اشاره کرد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و به اشکال مختلف و به صورت خام و بو داده به فروش می رسند.

 

 

51"]خولص آجیل

مغزهای خوشمزه ایرانی[/caption]

گفته می شود، آجیل به طور کلی یک ماده غذایی عالی برای خوردن و قرار گرفتن در رژیم غذایی کم کربوهیدرات است. آجیل ها منابع خوبی از فیبر و پروتئین هستند. آجیل حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام پلی فنول می باشد که می توانند بر ژن ها تاثیر بگذارند و قادر به مبارزه با آسیب سلولی هستند.

مطالعات و تحقیقات متعدد درباره مصرف آجیل نشان داده است که آجیل ها می توانند به کاهش وزن در افراد کمک کنند. آجیل ها دارای مواد مغذی کلیدی، چربی های خوب، آنتی اکسیدان ها و پروتئین ها هستند که می توانند به شما در کاهش گلسترل و داشتن زندگی سالم تر کمک کنند.

همچنین طبق تحقیقی از سوی سازمان غذا و دارو (FDA) اعلام گردید که مصرف روزانه 42.5 گرم از انواع آجیل می تواند خطر احتمال بیماری های قلبی را تا درصد بالایی کاهش دهد.

انواع آجیل ها

آجیل ها جزو خوراکی هایی هستند که مصرف مرتب آنها بسیار توصیه می شود. از انواع آجیل ها در مناسبت های مختلف مثل شب یلدا و چهارشنبه سوری و عید نوروز استفاده می شود و هر کدام از مناسبت ها آجیل مخصوص به خود را دارند.

در فروشگاه های مختلف، برخی آجیل ها با هم ترکیب می شوند و در دسته های جداگانه یا به صورت تکی و دلخواه مشتری عرضه می شوند. در برخی آجیل ها، برگه های مختلف و میوه های خشک شده نیز وجود دارد که علاقه مندان و طرفداران خاص خود را دارند.

هریک از انواع آجیل به طور جداگانه دارای خواص خاصی می باشند اما تمامی آجیل ها سرشار از فیبر، ویتامین E، اسیدهای چرب امگا 3 و چربی غیر اشباع هستند.

 

خواص آجیل

آجیل چهار مغز

یکی از معروفترین و پر طرفدارترین آجیل ها به خصوص در ایام عید آجیل چهار مغز است که از مغز بادام درختی، مغز پسته ،مغز فندق و مغز بادام هندی تشکیل می شود و به صورت شور یا خام در بازار عرضه می شود.

از خواص آجیل چهار مغز می توان به دارا بودن آنتی اکسیدان بالا که برای حفظ سلامتی قلب و عروق بسیار مفید است اشاره کرد. همچنین به دلیل دارا بودن پروتئین گیاهی و چربی امگا3 مصرف منظم آن از بروز بیماری های قلبی، دیابت، سرطان، کلیه و سنگ صفرا جلوگیری خواهد کرد.

مصرف آجیل چهار مغز برای کودکان و زنان باردار و برای درمان بیماری های گوارشی توصیه می شود و سبب بهبود عملکرد سلول های مغر می گردد.

برای تهیه آجیل مصرفی خود می توانیدبا مراجعه به صفحه محصولات فروشگاه اینترنتی سیمیشکا انواع آجیل و خشکبار را به صورت تازه و با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

منبع: خواص آجیل را بشناسید

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی