سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید آجیل و خشکبار اینترنتی ،یکی از بهترین راه های تهیه این خوراکی های خوشمزه و مفید است.امروزه بیشتر مردم تمامی کارها و خرید های خود را به صورت اینترنتی و توسط گوشی همراه انجام می دهند .

شما نیز می توانید با صرف هزینه کمتر و با صرفه جویی در زمان اقدام به تهیه محصولات دلخواه خود نمایید .گروه برنا؛ نیز با احترام به سلیقه مشتریان عزیز خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با نام سیمیشکا نموده است. با مراجعه به قسمت محصولات ،می توانید مرغوب ترین محصولات با بسته بندی مناسب را در کمترین زمان و با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

خرید آجیل و خشکبار اینترنتی

خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

تصاویر مربوط به محصولات را با همان کیفیت و بسته بندی که به دست شما خواهد رسید در سایت قرار داده ایم و این امکان وجود دارد تا بتوانید محصولات خود را در وزن های مختلف و یا حتی به صورت عمده ای خریداری نمایید.تمامی مشتریان می توانند با اطمینان خاطر بابت محصولی که خرید می کنند پول پرداخت نمایند .هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و با بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد .

 علاوه بر خرید آجیل و خشکبار اینترنتی می توانید در باشگاه مشتریان این شرکت عضو شوید و از خدمات و تخفیفات ویژه ای که در مناسبت های مختلف و به بهانه خرید آجیل و خشکبار اینترنتی اعلام می گردد استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا

یکی از تحولات اساسی در حوزه خرید محصولات به خصوص آجیل و خشکبار خرید به صورت اینترنتی است.در شهر های بزرگ به خصوص تهران به دلیل بحث ترافیک و جلوگیری از اتلاف زمان، افراد سعی می کنند به جای حضور در خیابان های پر تردد و شلوغ و مواجه با ترافیک ،نیازهای خود را از طریق تلفن همراه حل کنند. و یشتر خرید های خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهند.

سیمیشکا یک فروشگاه برای خرید آجیل و خشکبار اینترنتی است.بدین صورت که شما با مراجعه به قسمت محصولات و جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت و اضافه کردن آن به سبد خرید و سپس نهایی کردن خرید و وارد نمودن اطلاعات مربوط به دریافت محصول می توانید بدون حضور در آجیل فروشی سفارش را تحویل بگیرید.

 

Buy-nuts-online

خرید آجیل و خشکبار

چرا سیمیشکا

مجموعه سیمیشکا چند سالی است که در حوزه آجیل و خشکبار به صورت فعال آغاز به کار نموده است.این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه مشتری و با هدف جلب رضایت مشتریان خود اقدام به خرید آجیل و خشکبار به صورت آنلاین نموده است.

  • در سیمیشکا شما می توانید به صورت رایگان با رعایت سقف خرید محصولات خود را در تهران دریافت نمایید.
  • پرداخت به صورت آنلاین و یا پس از تحویل کالا صورت می گیرد.
  • در صورت عدم رضایت مشتری کالا به صورت رایگان عودت داده می شود .
  • محصولات خشکبار به صورت مرغوب و هفتگی تولید می شوند.
  • می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت، حضوری و یا تلفنی خرید نمایید.

خرید آجیل و خشکبار اینترنتی

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا

سیمیشکا در نظر دارد تا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.تلاش ما این است تا مشتری رضایت کامل از محصول و خدمات را داشته باشد.

شرکت های بسیاری در زمینه عرضه خشکبار در کشور فعال هستند و بازار رقابتی این محصول سبب گردیده تا عرضه کنندگان این محصولات وسواس بیشتری به خرج دهند .

به عنوان نمونه در سیمیشکا، آجیل و خشکبار با دقت خاص و به صورت هفتگی و تازه از تولید کنندگان به صورت مستقیم تهیه می شوند.محصولات پس از بازبینی و جدا شدن بسته بندی می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

پس از ثبت سفارش به صورت اینترنتی در کمترین زمان به دست مشتریان می رسند.سیمیشکا ارائه دهنده محصولات خشکبار با تنوع بالا و کیفیتی مرغوب است.

منبع: سیمیشکا مگ

  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی