سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا ؛ محلی مطمئن برای خرید عسل طبیعی است. سیمیشکا به واسطه خوانساری بودن تعدادی از پرسنل خود و همچنین به دلیل فراوانی پوشش گیاهی به خصوص گز و گون در خوانسار به یکی از قطبهای بزرگ عسل کشور تبدیل شده و به همین خاطر می توانیم عسل با تنوع و کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این نکته ضروری است که بگوییم نوع عسلی که استفاده می کنید بستگی به نوع مزاج و نیاز بدن شما دارد که ما انواع عسل و خواص آنرا در فروشگاه اینترنتی سیمیشکا برای آگاهی هرچه بیشتر شما عزیزان  قرار داده ایم.

خرید عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی ؛همواره یکی از مسائلی است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارد و سیمیشکا بستر مناسبی برای  فروش عسل طبیعی فراهم کرده است. برای خرید عسل طبیعی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از مشاوره اقدام به خرید محصول نمایید.

عسل به دلیل خواص فراوانی که دارد بسیار مورد توجه و مصرف در ایران است، حتی افرادی هستند که حاضر به پرداخت هزینه های بالا برای خرید عسل طبیعی هستند. اما همیشه پرداخت قیمت بالا ، تضمین کننده نیست.

عسل های گوناگونی همچون ( عسل کنار، عسل آویشن، عسل گون، عسل چند گیاه و غیره در بازار وجود دارند. در فروشگاه اینترنتی سیمیشکا می توانید عسل طبیعی را با کیفیتی بی نظیر و بسته بندی زیبا و قیمتی مناسب تهیه کنید.

برخی خواص عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی  فواید بسیاری دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد :

  • عسل طبیعی برای درمان بیماری های کبدی بسیار مفید است.
  • عسل سرشار از آنتی اکسیدان بوده و باعث بهبود عملکرد قلب و عروق می گردد.
  • عسل طبیعی خاصیت ضد پیری داشته و برای پوست بسیار موثر است.
  • برای درمان بیماری های گوارش است بهتر است عسل طبیعی مصرف نمایید.
  • می توانید با مصرف عسل طبیعی سرفه های شدید را درمان نمایید.
  • برای رفع گرفتگی مویرگی استفاده از عسل طبیعی گزینه مناسبی است.
  • عسل با توجه به آنکه بسیار شیرین است اما آسیبی به لثه و دندان ها نمی رساند.

 

خواص عسل طبیعی

خواص عسل طبیعی

عسل ارگانیک و طبیعی به دلیل خواص بی شمار آن و همچنین ترکیب آن با دارچین و لیمو بسیار پرطرفدار است. عسل طبیعی می تواند برای بیماران مبتلا به دیابت و بیماری های معده و گوارش موثر باشد. از سویی دیگر از عسل طبیعی برای مشکلات پوستی و مو استفاده می نمایند.

برای خرید عسل طبیعی بهتر است به عسل فروشان کنار جاده ها و دست فروشان اعتماد نکنید چرا که برخی از عسل ها ناخالصی داشته و طبیعی نیستند.

سیمیشکا؛ با در نظر داشتن این نکته که مشتریان سرمایه های اصلی هستند، بهترین و مرغوبترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد و در صورت هرگونه نارضایتی از کیفیت محصول می توانید به صورت رایگان اقدام به عودت نمایید.

تشخیص عسل طبیعی

یکی از دغدغه های مصرف کنندگان به هنگام خرید عسل، تشخیص عسل طبیعی و غیر طبیعی است. برخی افراد با این تصور غلط که عسل طبیعی وجود ندارد از خرید این محصول ارزشمند و شفا بخش  منصرف می شوند.

شما تنها می توانید با توجه به شکل ظاهری و با بو کردن و یا حتی مزه کرده این کار را انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که مزه، رنگ، طعم، عطر و بوی هر عسل مربوط به گل های آن منطقه است. عسل طبیعی؛ عطر و طعم گل ها را می دهد و الزاما پرداخت قیمت بالا برای عسل نمی توانند تضمین کننده مفید و خالص بودن عسل باشد.

مطلبی که لازم می دانم در اینجا بدان اشاره نمایم غلظت عسل است. میزان غلظت عسل نقشی در خالص و طبیعی بودن آن ندارد، میزان غلظت عسل بسته به نوع گیاه و گل هایی که زنبور ها از آن تغذیه می کنند متفاوت است.

یکی از بهترین راهکارهای اساسی و عملی برای تهیه و خرید عسل طبیعی اطمینان داشتن به عرضه کننده است. تهیه عسل طبیعی در بازار مصرف کشورمان کار سختی نیست وشما می توانید این ماده غذایی شفابخش را با اطمینان خاطر از فروشگاه سیمیشکا تهیه نمایید.

آشنایی با عسل تک گُل

بیشتر عسل هایی که در بازار عرضه می شوند، عسل های ترکیبی (ترکیب شده) هستند و ما در این مقاله به عسل تک گل میپردازیم.

عسل های چند گُل نیز به طور گسترده ای در دسترس اند. اما امروزه مشتریان علاقه ی بسیاری به عسل تک گُل نشان می دهند. عسل تک گُل به عسلی گفته می شود که بخش اعظم شهد مورد استفاده در تهیه ی آن، از یک نوع گیاه خاص تأمین شده باشد.

خرید عسل طبیعی

عسل تک گُل

این گیاه ممکن است به صورت انبوه رشد یافته باشد، برای مثال، یک محصول کشاورزی مانند آویشن که در مزارع کشت شده، یا درخت ها یا گل های وحشی ای که به صورت عمده در یک منطقه وجود دارند، مانند زیرفون، یا خلنگ جاروب. یا ممکن است از گیاهی تأمین شده باشد که شهد زیادی تولید می کند و به راحتی قابل دسترس است؛ مانند شبدر یا استبرق.

زنبورداران به گل هایی که زنبورهایشان به سراغ آن ها می روند دقت می کنند. اگر بیشتر این گل ها از یک گونه باشد، عسلی که به فاصله ی یک تا دو روز پس از اتمام شهد آن نوع گل برداشت شود، عسل تک گل خواهد بود.

گاهی اوقات اگر یک گونه گل، تأمین کننده ی ۴۵ درصد یا بیشتر از منابع شهد یک عسل باشد، آن عسل را به نام آن گل خاص می نامند.

برای مثال، شهد کنار، ۸۵ درصد اکثر عسل های کنار را تشکیل می دهد. درصدهایی بالاتر از این غیرمعمول است، زیرا اگر چه زنبورها به گل ها وفاداری نشان می دهند، ولی به ندرت پیش می آید که این وفاداری به صورت مطلق باشد و برای برخورداری از سلامت بالا به طیفی از شهدها و گرده های مختلف نیاز دارند.

امکان خرید عسل طبیعی ، به صورت تلفنی ،اینترنتی از طریق سایت سیمیشکا امکان پذیر می باشد.

منبع: عسل تک گل

  • ۹۸/۰۸/۰۲
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی