سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی بادام زمینی ، پسته شامی و سایر آجیل و خشکبار با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در فروشگاه سیمیشکا به راحتی و پس از دریافت مشاوره رایگان امکان پذیر است.‌ فقط کافی است از محصولات متنوع این فروشگاه که بر حسب سلیقه مشتری و دقت و وسواس خاص در انتخاب بهترین محصولات از سوی صاحبان آن صورت گرفته است دیدن نمایید.

فروشگاه سیمیشکا؛ با تجربه بالا در حوزه آجیل و خشکبار و بومی بودن برخی از صاحبان خود توانسته است مجموعه ای کامل از تجربه و کیفیت را در کنار هم قرار دهد تا مشتریان گرامی نگرانی بابت تهیه محصولات مرغوب و سالم نداشته باشند.

 

خرید اینترنتی بادام زمینی

بادام زمینی

در تهیه آجیل و سایر خوراکی ها علیرغم مشاهده و دیدن محصول، اعتماد به عرضه کننده محصول بسیار مهم است. ممکن است برخی اوقات امکان خرید حضوری برای شما مقدور نباشد و از طرفی می خواهید یک محصول درجه یک و مطلوب را تهیه کنید. در این زمان است که می توانید با خیال آسوده از فروشنده امین و مورد اعتماد خود محصولات مورد نیاز را خریداری نمایید.

در سیمیشکا کوشیده ایم، تا با اعتماد مشتریان در خرید اینترنتی بادام زمینی و سایر آجیل و خشکبار را حفظ نماییم و یکی از رموز موفقیت ما تاکنون جلب رضایت مشتریان عزیزمان است. به همین سبب با راه اندازی فروشگاه اینترنتی درصدد جذب بازار و مشتریان بیشتر هستیم تا سایر افراد به صورت جزئی نیز بتوانند خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان در سیمیشکا انجام دهند.

خواص بادام زمینی،پسته شامی

بادام زمینی یا پسته شامی طرفداران زیادی دارد و به صورت خام یا شور، با پوست و بدون پوست در بازار موجود است. بادام زمینی خواص بسیاری دارد که در  ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

در این میان استفاده از کره بادام زمینی برای کودکان و ورزشکاران بسیار مناسب است و به دلیل داشتن پروتئین، فسفر، ویتامین B و روی برای رشد جسمی و مغزی مفید است. بدنسازان می توانند برای حجیم سازی عضلات، کره بادام زمینی را به دلیل میزان پروتئین فراوانی که دارد جایگزین مکمل های غذایی موجود در بازار کنند.

 

خرید اینترنتی بادام زمینی

روغن بادام زمینی

همچنین در هر 100 گرم کره بادام زمینی مقدار 35 گرم چربی غیر اشباع وجود دارد که می تواند مورد مصرف ورزشکاران برای تامین چربی مورد نیازشان قرار گیرد. برای آن دسته از ورزشکارانی که قصد کاهش وزن دارند، مصرف کره بادام زمینی باعث سیر نگه داشتن طولانی مدت آن ها در طول روز می گردد.

موارد فوق تنها بخشی از فواید موثر مصرف بادام زمینی به شکل های مختلف است که می توانید با صرف هزینه کمتر و خرید اینترنتی این محصول را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید.

خرید اینترنتی بادام زمینی

بادام زمینی خام

حساسیت و آلرژی به بادام زمینی

طبع بادام زمینی، پسته شامی گرم و تر است و مرکز اصلی این آجیل امریکای جنوبی بوده و در ایران نیز بادام زمینی آستانه اشرفیه معروف است. علاوه بر مصارف گوناگون از بادام زمینی برای تهیه کره بادام زمینی، روغن بادام زمینی، آرد بادام زمینی، انواع سالاد و سس استفاده می کنند. این خوراکی خوشمزه در برخی موارد نیز باعث بروز آلرژی و حساسیت در افراد می شود و جالب است بدانید در برخی از افراد این حساسیت به قدری بالاست که امکان دارد با بو کردن بادام زمانی جان خود را از دست بدهند. علائم آلرژی این افراد ممکن است حالت تهوع، قرمز شدن پوست، تورم لب ها و زبان، احساس خفه گی و مشکل تنفس باشد. به دلیل دیده شدن آلرژی به بادام زمینی در دوران کودکی بهتر است تا قبل از سه سالگی به کودکان خود بادام زمینی ندهید.

پسته شامی، انواع ویتامین ها و مواد معدنی را در خود جای داده است و موجب کمک به سلامتی بسیاری از اندام بدن می شود. این خشکبار در فروشگاه سیمیشکا به صورت بدون پوست و به صورت خام یا بو داده موجود است. برای خرید اینترنتی بادام زمینی می توانید به قسمت خرید این محصول در سایت سیمیشکا مراجعه نمایید.

 منبع : خرید اینترنتی بادام زمینی

  • ۹۸/۰۸/۰۴
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی