سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

برای خرید گردو اینترنتی ، بهترین راه اعتماد به فروشنده جهت معرفی مرغوب ترین گردو است و برای خرید گردو با پوست یا مغز گردو نیاز به دانستن نکاتی است که در ادامه به برخی از آن ها  اشاره خواهیم نمود.

خرید گردو اینترنتی

 

شما در هر نقطه از جهان که باشید با دانستن موارد زیر و رعایت آنها می توانید گردوی خوب را تشخیص دهید :

راه های تشخیص گردوی با کیفیت

  • برای شروع گردو را بو کنید و مطمئن شوید که بوی مانده گی نمی دهد.
  • به ظاهر گردو به دقت توجه نمایید، گردوهای ایرانی یک شکل نیستند و از نظر طعم و مزه به دلیل داشتن روغن فراوان اندکی به تلخی می زنند.
  • هر چقدر مغز گردو زرین و سفید و دو پَر باشد یعنی شکسته کمتری داشته باشد گردوی شما مرغوب تر است.
  • یکی دیگر از ملاک های تشخیص گردو، میزان چربی آن است که حتما دیده اید که برخی افراد در فروشگاه ها برای خرید گردو ، آنرا داخل دستشان له می کنند، بله درست است برای تشخیص چربی گردو آنرا بین دو انگشتتان قرار داده و فشار دهید اگر از بین دستانتان روغن گردو را مشاهده کردید می توانید با اطمینان آن گردو را بخرید.
  • سعی کنید گردویی را که انتخاب می کنید پوست نازکی داشته باشد. بسیاری از فروشنگان با تاکید بر پوست کاغذی بودن گردوی خود، قصد فروش آن را دارند،پس بهتر است فریب این فروشندگان را نخورید؛ زیرا مقدار گردوهای پوست کاغذی ایرانی در بازار بسیار کم و قیمت آن بسیار بالاست.
  • پوست قهوه ای گردو، که مغز، داخل آن قرار گرفته می بایست به راحتی جدا شود؛ به طوری که بتوانید به راحتی آنرا با دست بشکنید.
  • گردوهای ریز، سفید تر و پُر تر هستند و بزرگی و کوچکی گردو در کیفیت گردو تاثیر ندارد.

خرید گردو اینترنتی

موارد بالا به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی گردوی ایرانی را از گردوی وارداتی تشخیص دهید. گردوهای وارداتی، مانند برنج های هندی همه به یک شکل و اندازه هستند و بوی مواد افزودنی آن ها را می توانید در مشام خود حس کنید.

 خشکبار سیمیشکا

به طور کلی در تشخیص مرغوبیت خشکبار، شفافیت رنگ و زرین بودن و یکدست بودن، جزو عوامل اصلی محسوب می گردند.

فکر می کنم تا حدودی توضیحات مناسب برای خرید گردو بهتون گفته باشم و اینکه امیدوارم بتونید با رعایت این توضیحات یک گردوی مرغوب و مناسب را خریداری کنید.

کارشناسان سیمیشکا آماده هرگونه راهنمایی و مشاوره برای خرید گردو اینترنتی، حضوری و تلفنی هستند. در سیمیشکا می توانید حس رضایت از خرید را تجربه کنید و از میزان مبلغی که برای خرید انواع آجیل و خشکبار پرداخت کرده اید و همچنین نسبت به مصرف محصولات خشنود باشید.

منبع: خرید گردو اینترنتی

  • ۹۸/۰۸/۰۹
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۱)

مفید بود واقعا برام ، اینجارو تو گوشیم سیو میکنم دوباره میام سر میزنم بهتون ،،، ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی