سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

فروش عمده نبات در تهران و سایر شهرستان ها در حجم بالا، قیمت بسیار مناسب و با کیفیتی مرغوب به صورت حضوری یا آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی سیمیشکا امکان پذیر می باشد.

گروه برنا، در زمینه فروش خشکبار و همچنین فروش عمده نبات در تهران و سایر نقاط ایران موفق بوده و در زمینه نبات چوبی و فروش نبات فله نیز جایگاه ویژه ای را نزد مشتریان خود به دست آورده است.

محصولات عرضه شده برای انواع نبات توسط فروشگاه اینترنتی سیمیشکا عبارتند از :

  • نبات شاخه سفید و زرد
  • نبات چوبی سفید و زرد
  • نبات شاخه ممتاز
  • نبات چوبی ممتاز
  • نبات بسته بندی

انواع نبات در بسته بندی های مختلف و به صورت شاخه ای و چوبی و بسته بندی ها به درخواست مشتری که در هر بسته چه تعداد شاخه قرار بگیرد انجام می شود.

فروش عمده نبات در تهران

همچنین شما می توانید انواع نبات را صورت فله ای و عمده خریداری نمایید. سیمیشکا در مرکز بازار واقع شده و به منظور کاهش هزینه های رفت و آمد و حذف دلالان برای آنکه سود فقط به تولید کننده برسد اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نیز نموده است.

این مجموعه با هدف دریافت "سود کمتر و تعداد مشتری بیشتر" آماده دریافت سفارشات شما عزیزان به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی می باشد.

کیفیت بالای محصولات در کنار بسته بندی همیشه مورد توجه صاحبان فروشگاه سیمیشکا بوده است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار برده ایم.

 نبات؛ شیرین کننده خوشمزه ایرانی

نبات؛ یکی از شیرین کننده های محبوب و مورد علاقه ما ایرانی ها برای صرف چای یا انواع دمنوش های گیاهی است. به دلیل طبع گرمی که دارد برای رفع نفخ شکم، دل دردها و مشکلات گوارشی از آن استفاده می شود .

نباتی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد غالبا در دو رنگ سفید و زرد است و البته نبات های رنگی نیز در بازار وجو دارد که بهتر است از آنها بیشتر برای تزیین و زیبایی استفاده نمایید.

فروش عمده نبات در تهران

 فرآیند تولید نبات چگونه است ؟

تولید نبات فرآیند پیچیده ای ندارد و حتی افراد در منزل نیز می توانند اقدام به تهیه این آبنبات قدیمی و خوشمزه نمایند .

نبات به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که در روش سنتی به دو رنگ سفید و زرد بوده و به صورت ساکن تهیه می شود و در اشکال پرده نبات، پودر نبات، کاسه نبات، تخته نبات، شاخه نبات و نبات چوبی وجود دارد.

در روش صنعتی، معمولا به شکل انبوه و در حالت سکون و یا در حرکت نبات تولید می گردد و به اشکال نبات تک کریستال، نبات چوبی دسته دار و حتی به شکل نبات های سنتی می باشد.

مواد اصلی تشکیل دهنده نبات، آب و شکر می باشد که پس از مخلوط شدن داخل دیگ روی حرارت قرار می گیرد. پس از جوش آمدن شربت به ازای (هر صد کیلو شربت) یک عدد تخم مرغ داخل دیگ می شکنند تا ناخالصی های احتمالی آن گرفته شود، سپس تخم مرغ را دور ریخته و مجددا شربت را حرارت می دهند تا آب آن تبخیر شده و غلیظ گردد.

پس از رسیدن شربت به غلظت دلخواه مواد را داخل ظرفی که به شکل نیم کره است و درون آن با نخ کش مخصوص به صورت مشبک شده درآمده است ریخته و در گوشه ای قرار می دهند. معمولا دمای استخراج نبات 109 درجه سانتیگراد است و در صورتی که بخواهند بلورهای تشکیل شده ریزتر یا درشت تر شوند دما را تغییر می دهند. هرچه دما بالاتر باشد اندازه بلورهای نبات ریزتر می شود.

این فرآیند سه الی چهار روز زمان میبرد که در این زمان بلورهای نبات، شکل گرفته و به نخ ها چسبیده اند. سپس دیگ را کج می کنند تا شربت اضافی از آن خارج شود، سپس ظرف را به حالت اول برگردانده و مجددا دو سه روز صبر می کنند تا بلورها کاملا خشک شوند.

بلورهایی که به نخ ها چسبیده اند، همان شاخه نبات هستند که خالص تر و درشت ترند و قسمت هایی که به بدنه ظرف می چسبند را نبات تخته ای می نامند که معمولا از بلورهای ریزتری تشکیل شده اند.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا به عنوان یکی از قدیمی ترین عرضه کنندگان آجیل و خشکبار، اقدام به فروش عمده نبات در تهران و ارسال به تمامی استان ها نموده است.

منبع : فروش عمده نبات در تهران

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی