سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

سیمیشکا

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

قیمت مغز گردو

قیمت مغز گردو ایرانی درجه یک ؛ خوش طعم و زرین مانند سایر محصولات مصرفی به مسائل زیادی بستگی دارد. کیفیت گردو به عنوان یک پارامتر اصلی تاثیر بسزایی در قیمت گردو دارد. قیمت گردوی با کیفیت ایرانی از جمله گردوی تویسرکان از برخی گردوهای خارجی بالاتر است.

منطقی است که قیمت مغز گردو، به دلیل مغز کردن و صرف وقت و هزینه از گردوی با پوست بیشتر باشد. هزینه های برداشت سنتی، سرمازدگی و آفت زدگی در بالا رفتن قیمت گردو تاثیر دارد و یکی دیگر از نکات اساسی که در قیمت گردو اثر می گذارد نوع و محل رشد گردو است. تشخیص گردوی اصل در بازار کار ساده ای نیست و ممکن است،

افراد سودجو گردوی بی کیفیت یا قاطی و یا گردوی خارجی را به جای گردوی تویسرکان بفروشند. متخصصین ما در فروشگاه سیمیشکا، با شناخت کامل، گردوهای با کیفیت را مستقیما از باغدار خریداری کرده و سپس به صورت بسته بندی های مختلف بر اساس کیفیت و پس از ارزش گزاری در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

 

قیمت مغز گردو

مغز گردو

 گردوی ایرانی و قیمت مغز گردو در ایران

ایران سومین تولید کننده گردو در جهان است و چین و سپس امریکا در رتبه های اول و دوم قرار گرفته اند. سالانه مقدار زیادی از گردوهای غیر ایرانی علیرغم جلوگیری و ممنوع بودن وارد کشور می شوند. در ایران انواع متعددی از گردو وجود دارد که هر گردو بر حسب نوع خاکی که در آن رشد کرده است خصوصیات متفاوتی دارد.

گردوی تویسرکان: همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم گردوی تویسرکان به عنوان مرغوب ترین و معروف ترین گردوی ایرانی شناخته شده می باشد. از خصوصیات این گردو میتوان به داشتن پوست کاغذی و سبک، پرمغز بودن و داشتن مغز گردوی سفید متمایل به کرم اشاره نمود. از سویی دیگر گردوی تویسرکان نسبت به سایر گردوها چرب تر است.

گردوی کرمان: دومین جایگاه گردو در ایران متعلق به گردوی کرمان است و پس از آن گردوی اسکو، آذرشهر، خوانسار و دماوند در رده های بعدی قرار دارند.

قیمت مغز گردو بر حسب نوع گردو متفاوت است و برای اطلاع از قیمت انواع گردو می توانید با کارشناسان سیمیشکا تماس حاصل نمایید.

 

قیمت مغز گردو

 

 

خرید و فروش پوست گردو

علاوه بر مغز گردو که به عنوان یکی از خوراکی های مغزی در تهیه انواع غذاها و سالاد استفاده می گردد، از پوست آن نیز در صنایع مختلف استفاده می شود. .مثلا در چین و ترکیه از پوست گردو برای تامین سوخت در هتل ها و نانوایی ها استفاده می شود.

در کشورهای اروپایی نیز علاوه بر پوست گردو، از پوست بادام و پسته برای تولید کربن فعال در آب و فاضلاب استفاده می کنند. قیمت پوست گردو، بسیار گران می باشد و در ایران نیز برخی از افراد به خرید و فروش این محصول مشغول هستند و به عنوان یک تجارت به شمار می آید.

برای اطلاع از قیمت مغز گردو ایرانی و خرید بهترین و با کیفیت ترین گردو با ارسال به سراسر کشور همین حالا به فروشگاه اینترنتی سیمیشکا مراجعه نمایید.

منبع : مغز گردو ایرانی درجه یک 

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • فروشگاه سیمیشکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی